میلان رد

هایپرکار میلان رد (Milan Red) ؛ شاهین 1300 اسب بخاری اتریشی معرفی شد

هایپرکار میلان رد (Milan Red) به طور رسمی معرفی شد. این هایپرکار عجیب و جدید توسط یک شرکت اتریشی با الهام گرفتن از پرنده شاهین ساخته شده و دارای قدرت موتور 1306 اسب بخاری است.

امروزه شرکت‌های خودروسازی زیادی به تولید هایپرکارها روی آورده‌اند و این محصولات را با قیمت‌های بالا و تعداد محدود به فروش می‌رسانند. به تازگی یک شرکت اتریشی به نام Milan خودروی جدید و عجیبی را با نام Red تولید کرده که از طراحی جالب توجهی بهره می‌برد. میلان رد قرار است با هایپرکارهای مطرحی از پاگانی، کونیگزگ و بوگاتی رقابت کند، اما آیا واقعا می‌تواند این غول‌ها را پشت سر بگذارد؟

میلان رد

میلان رد دارای طراحی جدید و نسبتا منحصربه‌فردی در دنیای هایپرکارها است و خودروساز اتریشی تلاش کرده Red را با طراحی متفاوتی نسبت به خودروهای مطرحی چون مک لارن سنا و فورد جی تی عرضه کند. طبق گفته شرکت میلان، در طراحی Red از پرنده شاهین (Falcon) الهام گرفته شده است.

میلان رد

میلان Red از حالت‌های رانندگی مختلفی بهره می‌برد که نام‌گذاری متفاوتی با حالت‌های رانندگی سایر هایپرکارها دارند و از جمله این حالت‌ها می‌توان به سر خوردن، حمله و شکار اشاره کرد. این هایپرکار اتریشی مانند سایر هایپرکارها از مشخصات فنی جذاب و قدرتمندی برخوردار است. میلان رد به موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری با توربوشارژر چهارگانه مجهز شده که قدرت 1306 اساب بخاری را در اختیار قرار می‌دهد. وزن این خودرو به دلیل استفاده از فیبر کربن در ساختار بدنه به 1300 کیلوگرم می‌رسد و مانند کونیگزگ وان دارای نسبت وزن به قدرت یک به یک است که باعث می‌شود سرعت و شتاب بالایی برای آن به دست بیاید.

سرعت و شتاب میلان رد

قدرت تولید شده توسط موتور قدرتمند میلان رد به چرخ‌های عقب خودرو منتقل می‌شود و شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این هایپرکار نیز 2.5 ثانیه اعلام شده است. همچنین سرعت میلان Red پس از 5.5 ثانیه به 200 کیلومتر بر ساعت و پس از 9.9 ثانیه به 300 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. به این ترتیب به نظر می‌رسد میلان رد تقریبا شتاب یکسانی با بوگاتی شیرون دارد و حتی یک ثانیه زودتر از شیرون به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت و 3.7 ثانیه زودتر به سرعت 300 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که این اعداد و ارقام برای یک شرکت اتریشی نه چندان مطرح خارق‌العاده خواهد بود. علاوه بر آن، حداکثر سرعت میلان رد معادل 400 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

میلان رد

شرکت خودروسازی میلان، سیستم تعلیق Red را به وسیله فیبر کربن و در کشور اتریش تولید می‌کند. این شرکت در کابین خودرو نیز یک صفحه نمایش برای نمایش ضربان قلب راننده تعبیه کرده است. گفته می‌شود این هایپرکار اتریشی با قیمت 2 میلیون یورو به فروش می‌رسد و تنها تعداد 99 دستگاه از آن تولید خواهد شد. طبق شنیده‌ها تاکنون 18 دستگاه میلان رد به فروش رسیده است.

میلان رد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. 400 کیلومتر بر ساعت😲
    هولی شت
    این دیگ خارقالعادس

  2. نچ نچ نچ نچ 😐😐😐 ما فقط نگا و تماشا

  3. میگم این ماشین که 400کیلومتر سرعت داره توخوابم نمیشه توایران دید که بیادالبته قیمتش به پوله ما 24ملیلیاردو400میلیون البته من گمرکیشو حساب نکردم

  4. من رفتم پیش خرید کنم….

    البته اسباب بازیشو😎😁