خودرو چینی لینک اند کو 03

خودرو چینی لینک اند کو 03 معرفی شد

خودرو چینی لینک اند کو 03 معرفی شد. این خودرو سدان چینی از ظاهری اسپورت و جذاب برخودار است. در ادامه با مشخصات فنی و آپشن‌های Lynk & Co 03 بیشتر آشنا شوید.

شرکت خودروسازی چینی Lynk & Co بار دیگر ما را هیجان زده کرده است. این استارتاپ چینی را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین استارتاپ‌های نوپای صنعت خودرو دانست. آخرین خودروی معرفی شده‌ی آن‌ها 03 نام دارد که یک طرح مفهومی از آن را در نمایشگاه خودرو شانگهای گذشته دیده‌ایم. خودرو چینی لینک اند کو 03 تغییر زیادی نسبت به طرح مفهومی خود نداشته است. شکل و ابعاد بدون تغییر مانده‌اند و از پلتفرم مشابه CMA که در خودرو ولوو XC40‌ نیز استفاده شده بود، در ساخت این خودرو مورد استفاده قرار گرفته است.

خودرو چینی لینک اند کو 03

خودرو چینی Lynk & Co 03 پس از دو مدل 01 و 02 که هر دو SUV بودند به عنوان نخستین سدان این شرکت معرفی شده است. این خودرو در طراحی بخش جلویی خود شامل چراغ‌های ال ای دی افقی در بالای چراغ اصلی، از کاراکتر یکسانی با دیگر محصولات این برند چینی بهره‌مند است. در کناره‌های خط سقفی، درست در بالای در‌ها شاهد یک نوار کرومی رنگ مشابه کیا اپتیما هستیم که از جلو تا امتداد شیشه‌ی سرنشین پشتی کشیده شده است. همچنین دو چراغ پشتی نیز با یک نوار مشکی رنگ به یکدیگر متصل شده‌اند که بر روی آن لوگوی Lynk & Co نیز قابل رویت است.

خودرو چینی لینک اند کو 03

کاراکتر کلی این خودرو سدان چینی اسپورت است. یک جفت اگزوز در سمت چپ و راست قسمت پشتی تعبیه شده، رینگ‌های پنج پره دوگانه بر روی تایرها نصب شده است و درها نیز حس یک خودرو اسپورت را متقل می‌کنند. در حالی که شاید نام کشور چین را باید در عرصه خودروسازی پشت سر نام برندهای اروپایی و آمریکایی قرار دهیم، اما آن‌ها به ساخت خودروهای مدرن همراه با سیستم اطلاع رسانی / سرگرمی جذاب و تریم اسپورت مشهور شده‌اند.

خودرو چینی لینک اند کو 03

مشخصات فنی خودرو لینک اند کو 03

گزینه‌های موتوری این خودرو نیز به نظر مشابه مدل‌های 01 و 02 است، پس مدل پایه خودرو چینی لینک اند کو 03 از یک پیشرانه توربوشارژ شده 1.5 لیتری سه سیلندر با توان تولید 148 اسب بخار بهره می‌برد. احتمال دارد یک پیشرانه توربوشارژ شده 2 لیتری با توان تولید 187 اسب بخار نیز برای این خودرو در نظر گرفته شود. همچنین نسخه‌های هیبریدی و تمام الکترونیکی آن نیز متعاقبا به تولید خواهد رسید.