سامسونگ گلکسی نوت 9

هرآنچه که از سامسونگ گلکسی نوت 9 می‌دانیم (گجت تی وی)

سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) مورد انتظارترین پرچمدار امسال است که به زودی معرفی می‌شود. در گجت تی وی امروز، مشخصات، امکانات و ویژگی‌های احتمالی گلکسی نوت ۹ را بررسی خواهیم کرد.

کمتر از یک هفته به معرفی گلکسی نوت 9 باقی مانده و سامسونگ امیدوار است با این محصول جدید، فروش پایین گوشی های سری گلکسی اس 9 را جبران کند. این تلفن هوشمند در تاریخ 18 مرداد (9 آگوست) در نیویورک معرفی می‌شود، ولی طبق روال همیشه، ما از همین حالا با بسیاری مشخصه‌های فنی، ویژگی‌ها و البته طراحی این پرچمدار آشنا هستیم.

از نظر ظاهری تفاوت چندانی میان این فبلت و نسل قبلی آن وجود ندارد و همانند گلکسی S9، حالا اسکنر اثر انگشت به بخش پایینی دوربین‌های پشتی منتقل شده است تا استفاده از آن آسان‌تر باشد. بخش جلویی دستگاه هم میزبان صفحه نمایش کم‌حاشیه Infinity با پشتیبانی از قلم هوشمند است. آیا گلکسی نوت ۹ می‌تواند موفقیت‌های قبلی فبلت های محبوب سامسونگ را تکرار کند؟ در ادامه ضمن جمع‌بندی شایعات پیرامون این محصول جدید، انتظارات خود از جدیدترین نسل گلکسی نوت را نیز بیان خواهیم کرد.

انتظارات ما از سامسونگ گلکسی نوت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. گجت نیوز عزیز با خسته نباشید؛ خیلی ممنون میشیم تو این اوضاعی که همگی شدیدا درگیرش هستیم توی مملکت شماهم یه سری مطالب برای بالا بردن اطلاعات سیاسی یا اقتصادی و راهکار های لازم رو در اختیار کاربرا قراربدید با تشکر

  2. نوت 8 دسه دوم 6 میلیون

  3. کی میتونه بخره حالا که نقد و بررسی گذاشتین
    نقد و بررسی چیزی که نمیشه خریدش…
    یه آرزوی محال…