خرید موبایل

تا هفته آینده برای خرید موبایل دست نگه دارید

برای خرید موبایل دست نگه دارید. رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اعلام کرد تا یک هفته آینده وضعیت بازار موبایل بهتر می‌شود و از مردم خواست فعلا گوشی تلفن همراه نخرند.

بازار موبایل در چند ماه اخیر دچار وضعیت نامناسب و سردرگمی شده و روز به روز شاهد افزایش بی سابقه‌ی قیمت گوشی های تلفن همراه هستیم. در این شرایط، بیشتر مردم می‌خواهند بدانند این وضعیت تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند و آیا می‌توان به بهتر شدن اوضاع و کاهش قیمت موبایل امیدوار بود؟ در همین راستا، رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه حرف‌های امیدوارکننده‌ای زده و گفته مردم فعلا برای خرید موبایل دست نگه دارند، چون تا یک هفته آینده وضعیت بهتر می‌شود.

اخیرا با وجود این که لیست شرکت‌های واردکننده گوشی موبایل با ارز دولتی منتشر شد، خبری از عرضه این کالاها با قیمت ارز دولتی در بازار نبود و قیمت موبایل هم هیچوقت کاهش پیدا نکرد و هر روز همراه با روند صعودی نرخ ارز، قیمت گوشی های تلفن همراه هم افزایش پیدا کرد. برای مثال می‌توان گفت یک گوشی موبایل میان رده که تا همین ماه پیش با قیمت 1 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسید، اکنون با قیمت بیش از 3 میلیون و 700 هزار تومان فروخته می‌شود.

الان زمان مناسبی برای خرید موبایل نیست

ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه در مورد آخرین وضعیت بازار موبایل گفت اکنون دیگر ارز دولتی 4200 تومانی برای واردات گوشی تلفن همراه اختصاص پیدا نمی‌کند و بخشی از نوسان قیمت این کالا به همین دلیل است. با این حال وی به مردم توصیه کرد فعلا اقدام به خرید موبایل نکنید، چرا که به زودی شاهد کاهش قیمت و بهتر شدن اوضاع خواهیم بود.

درستی اضافه کرد در حال حاضر حدود 130 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه که با ارز دولتی وارد کشور شده بودند، توقیف شده است و به زودی با رفع توقیف این کالاها و عرضه آن‌ها در بازار با همان نرخ ارز دولتی، می‌توانیم شاهد کاهش قیمت گوشی‌ها باشیم. به این ترتیب بهتر است فعلا مردم گوشی تلفن همراه نخرند تا وضعیت بهتر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

25 دیدگاه

  1. پس کی ارزون میشه

  2. سلام. الان 97/10/26 هستیم. دو هفته شد؟ یا هنوز مونده؟ با تشکر از رییس‌جمهور و دیگر مسئولین محترم کشورمون که با راستگویی و درایت هر روز وضع مردم رو بهتر می‌کنن.

  3. سلام. الان 97/10/26 هستیم. دو هفته شد؟ یا هنوز مونده؟ با تشکر از رییس‌جمهور و دیگر مسئولین محترم کشورمون.

  4. با سلام دوستان این حرف ها همش الکیه الان گوشی ها داره روز به روز گرون تر میشه البته تخسیر کردم هم هست می رن 20، میلیون میدم واسه آیفون ایکس خب معلومه گرون تر میشه اما خدا وکیلی دولت ریده تو کشور و لطفا آقا احمد شخصیت خودتو نگهدار به این و اون نپر از شعور و شخصیت خودت کم میشه. با سپاس

  5. به امید خدا فاتحه مملکت خوندست . اونقدر فساد ریشه کرده که دیگه کار تمام است

  6. این پنبه رو از گوشتون درآرید گوشی که قیمتش رفت بالا عمرا مثل قبل بشه چرا شاید مقدار اندکی ارزون شه ولی مثل قبل نمیشه

  7. بخدا باید گرون تر کنن که نخرید احمقا

  8. زهی خیال باطل .این وعده ها همش برا آروم کردن جوِ و هیچ اتفاق دیگ ای قرار نیست بیفته
    اوضاع بدتر میشه ولی بهتر نه

  9. اره دست نگه دارید گرون تر شه مبادا الان بخرید چون نسبت به هفته بعد قیمتا فوق العاده پایین تره یه موقع دولت ضرر میکنه

  10. روز به روز داره میره بالا چجوری دست نگه داریم

  11. درستی اضافه کرد در حال حاضر حدود 130 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه که با ارز دولتی وارد کشور شده بودند، توقیف شده است و به زودی با رفع توقیف این کالاها و عرضه آن‌ها در بازار با همان نرخ ارز دولتی، می‌توانیم شاهد کاهش قیمت گوشی‌ها باشیم. به این ترتیب بهتر است فعلا مردم گوشی تلفن همراه نخرند تا وضعیت بهتر شود.
    ماه
    یشم اینو گفتن گرون تر شد

  12. اصلا فرض کنیم که راست میگه 130 هزار تا گوشی واسه یک شهر هم کم میاد چه برسه به کل کشور از همین الان هم خودشون خریدن که با ارز آزاد وارد بازار کنن به گفته خودشون از عید ارز دولتی داده بودن به شرکت ها ولی کسی گوشی با ارز دولتی ندید و نخرید همش آزاد بود از همون اول حالا هم به خاطر جبران گندی که تو بازار موبایل از لحاظ قیمت زدن اومدن میگن ارز دولتی کلا نمیدیم که بخوان افزایش قیمت رو یه جوری توجیه کنن

  13. اولا گوشی تو بازار نیست که کسی قرار باشه بخره

    دوما ۱۳۰ هزار گوشی که قراره وارد بازار بشه، به قیمت ارز دولتی نخواهد بود و اکر هم باشه، کمتر از نیم ثانیه، تموم میشه و شاهد هیچ کاهش قیمتی نخواهیم بود!

    فکر نمی کنم بتونن شرایط تحریم رو مدیریت کنند!

    خودشون، خودشون رو نابود می کنند

    با سپاس

  14. وعده سر خرمن میدن 😂 باور نکنید ناموسن

  15. اینا هر روز همینو میگن…!

  16. یعنی اینا میان 130 هزار گوشی توقیفی رو با قیمت پایین به مردم عرضه میکنند!! ، محاله

  17. 40 ساله قراره همه چی خوب بشه