گوشی های سری P20

افزایش سهم هواوی در بازار انگلیس با عرضه گوشی های سری P20

هواوی بازار انگلستان را با گوشی های سری P20 تکان داد تا موفقیت دیگری برای این برند چینی در بازار اروپا به دست بیاید. هواوی با گوشی پی اسمارت به بازار ارزان‌قیمت‌ها و با گوشی پی 20 پرو به بازار پرچمدارها حمله کرده است.

سهم بازار هواوی در کشور انگلستان به شکل چشم‌گیری با عرضه گوشی های سری P20 افزایش یافت. بر مبنای آمار جدیدی که از سوی موسسه Kantar که در زمینه تحقیقات بازار در اروپا فعال است منتشر شد، سهم بازار برند هواوی طی سه ماه گذشته از حدود 3 درصد به حدود 14 درصد افزایش یافته است.

در بررسی‌هایی که در ارتباط با این پیشرفت چشم‌گیر صورت گرفته است افزایش آگاهی مشتریان از توانمندی گوشی‌های جدید هواوی در کنار همکاری این شرکت با یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای انگستان با نام Argos عوامل اصلی این موفقیت برشمرده شده‌اند.

هواوی در اروپا

به گفته مدیر ارشد موسسه تحقیقات بازار Kantar، دامینیک سانبو، پیشرفت هواوی طی سه سال گذشته بسیار سریع بوده است ولی رشد این شرکت در کشور انگستان بی نظیر است. به گفته او هواوی از راهکاری دوگانه در بازار انگستان بهره گرفته است که با گوشی پی اسمارت (Huawei P Smart) به رقبای ارزان قیمت بازار حمله کرده و با گوشی پرچم دار خود یعنی هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) به رده بالای بازار هجوم برده است.

گوشی های سری P20

گوشی های اندرویدی همچنان در اروپا با سهم بازار 79 درصد پیش می‌تازند و این در حالی است که این درصد در کشور چین 80 درصد است. در سری گوشی های اندورید، رقبا و انتخاب‌های زیادی در اختیار کاربران این بازار است، ولی در مورد اپل، اروپایی‌ها بیشتر به آیفون ده روی خوش نشان داده‌اند.

سانبو همچنین در اظهار نظری در ارتباط با بازار چین هم گفت در این بازار که هم اکنون بزرگترین بازار گوشی های هوشمند در جهان با ضریب نفوذ بیش از 90 درصد در سطح این کشور است، رقابت بسیار فشرده‌ای را تجربه می‌کند و برندهایی مانند اپل که در این بازار سهم بازار بزرگی ندارند خیلی سخت می‌توانند امیدوار به جذب سهم بازار از سایر رقبای خود مانند هواوی در این بازار مهم باشند.

موفقیت گوشی های سری P20 در بازار اروپا

در پایان لازم به ذکر است هواوی در آخرین بررسی‌های GFK توانسته سهم بازار برند اپل در دنیا را پشت سر بگذارد و با گوشی های سری P20 در بازار کشورهای اروپایی به خصوص اروپای غربی مانند انگستان و ایتالیا رشد قابل توجهی نسبت به سایر برندها در بازار گوشی های پرچم دار و گران‌قیمت داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. والا حقشه .از همه لناظ عالی کار کرده هیچ نقصی نداشته
    قیمتشم که منصفانه بوده نسبت به بازدهیش

  2. چه تله ای آخه ؟ همیشه گفتن آن چیز ک عیان است چه حاجت به بیان است
    وقتی مردم دارن کارایی و عملکرد خوب هوآوی رو میبینن دیگ جایی برای گول خوردن میمونه بنظرت؟

  3. خوب داره توی دل همه جا باز میکنه

  4. فک نمیکردم اروپا دم به تله چین بدن