زمان عرضه ریزر فون 2

زمان عرضه ریزر فون 2 مشخص شد؛ خبر خوش برای گیمرها

یکی از مدیران شرکت ریزر از زمان عرضه ریزر فون 2 پرده برداشته است. گوشی گیمینگ Razer Phone 2 قرار است به آخرین تراشه کوالکام و امکاناتی جذاب مجهز شود.

یکی از مدیران کمپانی ریزر در طول برگزاری رویداد ChinaJoy 2018 در شانگهای به زمان عرضه ریزر فون 2 ، دومین نسل گوشی گیمینگ این شرکت اشاره کرده است. وی همچنین اطلاعاتی از مشخصات فنی این گوشی را نیز ارائه کرده است.

ریزر فون را باید مهم‌ترین گوشی گیمینگ جهان دانست که چندی پیش رونمایی و روانه‌ی بازار شد. این دیوایس، نخستین گوشی مجهز به نمایشگر 120 هرتزی و مشخصات فنی بالارده بازار بود. هرچند سازنده تبلیغات زیادی را برای این محصول انجام نداده است، اما به لطف امکانات جذابی که دارد یک گزینه‌ی عالی برای گیمرهایی است که به دنبال یک گوشی برای کسب بهترین تجربه بازی های موبایلی است.

زمان عرضه ریزر فون 2

با وجود این واقعیت که ریزر فون قادر به رقابت با دیگر پرچمداران بزرگ بازار نظیر سامسونگ گلکسی اس 9، وان پلاس 6، ال جی جی 7 تینکیو و هواوی پی 20 است، شرکت ریزر از عملکرد گوشی گیمینگ خود در بازار بسیار خوشنود است. این تنها دلیلی است که احتمالا باعث می‌شود تا سازنده به دنبال عرضه دومین نسل گوشی خود باشد. در طول برگزاری‌ رویداد ChinaJoy 2018 در شهر شانگهای، Chen Xiaoping معاون ریاست جهانی شرکت ریزر عنوان کرده است که احتمالا ریزر فون 2 را در اواخر سال 2018 میلادی در کشور چین معرفی خواهد شد.

آقای چن همچنین عنوان کرده است که ریز رفون 2 به جدیدترین تراشه‌ی شرکت کوالکام تجهیز خواهد شد، اما نام آن را به زبان نیاورده است. در حال حاضر آخرین تراشه‌ی این شرکت که در گوشی های پرچمدار امسال نیز مورد استفاده قرار گرفته، اسنپدراگون 845 است، اما شایعاتی وجود دارد که ادعا می‌کند شرکت آمریکایی کوالکام در حال برنامه ریزی برای رونمایی از تراشه اسنپدراگون 855 خود در اواخر سال 2018 میلادی است.

باید منتظر ماند و دید که ریزر فون 2 از کدام تراشه قدرت لازم را دریافت خواهد کرد. در هر صورت ما می‌توانیم یک گوشی پرچمدار قدرتمند را از سوی شرکت ریزر ببینیم که دارای امکانات و قابلیت‌های به مراتب بیشتری از نسل نخست گوشی گیمینگ ریزر فون است و می‌تواند بازی خورهای موبایلی را ترغیب به خریداری خود کند.