تصاویر شیائومی می 8 ایکس

تصاویر شیائومی می 8 ایکس در دنیای واقعی فاش شد

تصاویر شیائومی می 8 ایکس ( Xiaomi Mi 8X) در دنیای واقعی در حالی فاش شده‌اند که گوشی به صورت رسمی رونمایی نشده است. پنل پشتی شیائومی می 8X شباهت زیادی به برخی از محصولات پیشین این گوشی‌ساز چینی دارد.

چند ماه پیش، شرکت شیائومی خانواده Mi 8 را با سه عضو معرفی کرد. در کنار گوشی شیائومی می 8 شاهد دو گوشی می 8 اکسپلورر و همچنین می 8 اس ای نیز بودیم که به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 710 شناخته می‌شود. دو مدل دیگر به واسطه مجهز شدن به چیپست اسنپدراگون 845 در زمره پرچمداران قرار می‌گیرند. بر اساس اخباری که به تازگی در اختیارمان قرار گرفته است، چهارمین عضو خانواده نیز در راه است.

تصاویر شیائومی می 8 ایکس

بر اساس گفته‌های فاش‌کننده‌ای که تصاویر شیائومی می 8 ایکس را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است، دومین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 710 بوده و مهمترین ویژگی آن مجهز شدن به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر به شمار می‌رود. پنل پشتی آن شباهت زیادی به شیائومی می 8 داشته و همچنان در کناره‌ها، انحنای قابل توجه دیده می شود.

تصاویر شیائومی می 8 ایکس

چندی پیش تصویری از لی جون (Lei Jun)، ثروتمند چینی و موسس شرکت شیائومی، داخل کابین هواپیما در حالی ثبت شد که وی یک گوشی ناشناس در دست داشت. با توجه به شباهت این گوشی با دستگاهی که در تصاویر شیائومی می 8 ایکس دیده‌ایم می‌توان حدس زد موسس شرکت پیش از رونمایی رسمی گوشی، یک دستگاه را برای خود برگزیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. والا مه اصلا ندیدم کسی خریده باشه و اصا هیچ مردم دربارش حرفی نمیزنن ببینیم هی خوب بوده یا نه

  2. این بود این همه تبلیغ ؟؟

  3. عجب رنگ بندی فوق العاده و منحصر به فردی داره

  4. چه میکنه شیائومی .میخواد جای هوآوی رو بگیره