خدمات فروش خودرو

گزارش ارزیابی رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو در سال 96 منتشر شد

گزارش ارزیابی رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو در سال 1396 منتشر شد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با نظرسنجی از خریداران خودروهای سواری در ایران، میزان رضایت آن‌ها از عملکرد شرکت‌های عرضه کننده را سنجیده است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گزارش ارزیابی رضایتمندی مشتریان ایرانی از خدمات فروش خودرو در طول سال 1396 را منتشر کرده است. این شرکت پس از مصاحبه با 323 هزار و 423 خریدار خودروهای سواری در طول سال گذشته در ایران، میزان رضایت مشتریان از عملکرد شرکت‌های عرضه کننده خودرو در فرایند فروش خودروهای سواری را سنجیده است.

جهان نوین آریا ؛ رتبه اول خدمات فروش خودرو

طبق این گزارش، شرکت جهان نوین آریا (نماینده واردات و فروش خودروهای نیسان در ایران) با کسب امتیاز 748 از 1000 بیشترین میزان رضایت مشتریان از خدمات فروش خودرو را به خود اختصاص داده است. پس از آن، شرکت مدیران خودرو (نماینده عرضه خودروهای چری و ام وی ام) با 719 امتیاز و شرکت ایرتویا (نماینده واردات و فروش خودروهای تویوتا) با 706 امتیاز در رتبه دوم و سوم رضایتمندی مشتریان قرار گرفته‌اند.

خدمات فروش خودرو

شرکت‌های آرین موتور پویا (نمایندگی میتسوبیشی) با 699 امتیاز، بهمن موتور با 682 امتیاز، ایران خودرو با 681 امتیاز، اطلس خودرو (نمایندگی کیا موتورز) با 672 امتیاز، سایپا با 665 امتیاز، پارس خودرو با 655 امتیاز، کرمان موتور با 646 امتیاز و نگین خودرو (نمایندگی رنو) با 609 امتیاز در رتبه‌های بعدی میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری جای گرفتند.

همچنین شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، وضعیت رضایتمندی خریداران از خدمات فروش خودرو از سوی شرکت‌های عرضه کننده خودرویی که میزان سهم بازار آن‌ها کمتر از یک درصد است را به طور جداگانه بررسی کرده است. بر اساس این گزارش، شرکت‌های آرین موتور تابان (نمایندگی خودروهای دی اس) با 757 امتیاز، کارمانیا (نمایندگی بی وای دی) با 705 امتیاز، پرشیا خودرو (نمایندگی مینی و بی ام و) با 698 امتیاز، پرستوی آبی ارگ یا خودروسازان راین با 689 امتیاز، مدیا موتورز (ام جی) با 689 امتیاز، گلرنگ موتور فامیلی (نمایندگی هوندا) با 686 امتیاز و آسان موتور (نمایندگی هیوندای) با 654 امتیاز در رتبه‌های اول تا آخر شرکت‌هایی که سهم ناچیزی از بازار دارند قرار گرفته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. مدیران خودرو بالاتر از ایتویا………
    یاد یه ضرب المثلی افتادم …
    گنجشک ….. منار……. 🙂

  2. دیگ اینام مجبورن برا فروش خودشون اینجوری مردمو گول بزنن
    ساده لوح تر از ملت ایران کجا هست اخه

  3. والا ما که راضی نیستیم

  4. خب بعدی ها چی؟ رتبه دوم و سوم هم باید میزاشتن

  5. چ رضایت مندیی اخه اینارو از کجاشون در میارن