اوپو F9

اوپو F9 و F9 پرو نخستین گوشی های مجهز به گوریلا گلس 6 خواهند بود

دو گوشی اوپو F9 و F9 پرو احتمالا نخستین گوشی های هوشمندی خواهند بود که به گوریلا گلس 6 مجهز می‌شوند. این موضوع را معاون شرکت اوپو تایید کرده است.

ماه گذشته میلادی، کورنینگ پوشش محافظ Gorilla Glass 6 را با دو برابر مقاومت بیشتر در مقایسه با نسل قبلی معرفی کرد. به گفته سازندگان، این پوشش جدید می‌تواند تا 15 بار از صفحه نمایش دستگاه در سقوط از ارتفاع 1 متری (3.28 فوتی) محافظت کند. علاوه بر این، گوریلا گلس 6 حالا در برابر خط و خش نیز مقاوم‌تر است.

هفته گذشته، کورنینگ اعلام کرد که نخستین گوشی های موبایلی که از گوریلا گلس 6 بهره خواهند برد، توسط شرکت اوپو تولید می‌شود. اگرچه مدیران از هیچ تلفن هوشمندی نام نبردند، ولی اوپو F9 و اوپو F9 پرو جدیدترین محصولات چینی‌ها هستند که انتظار می‌رود در تاریخ 16 آگوست (25 مرداد) به صورت رسمی رونمایی شوند. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کرده بودیم، اوپو در حال آزمایش صفحه نمایشی با نام “Waterdrop” بوده و گوشی های جدید سری F9 را به آن تجهیز خواهد کرد. در این صورت، اوپو اف 9 و اف 9 پرو همانند اسنشال فون، با یک بریدگی کوچک در بخش بالایی صفحه همراه خواهند شد. اوپو همچنین از اولین شرکت‌هایی بود که از گوریلا گلس 5 استفاده کرد؛ محافظی که امروزه در محصولاتی همچون Find X و R15 نیز می‌توان آن را پیدا کرد.

همواره اوپو و کورنینگ همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند که در نتیجه آن، از طریق نسخه‌های مختلف گوشی های OPPO یک تجربه کاری برتر برای مصرف‌کنندگان رقم خورده است. ما از اولین [شرکت] بودن در به‌کارگیری گوریلا گلس 6 روی اسمارت فون آینده خود هیجان‌زده هستیم و معتقدیم مصرف‌کنندگان سراسر جهان از تجربه‌ای بی‌سابقه لذت خواهند برد. – Andy Wu، معاون اوپو

اوپو F9 در چه کشوری به فروش می‌رسد؟

علی‌رغم بهره‌گیری از جدیدترین فناوری ها، احتمالا عرضه اوپو F9 و F9 پرو به بازار کشورهایی همچون هند و مالزی محدود خواهد بود. به علاوه، ممکن است چینی‌ها محصولات خود را در بازار کشور انگلستان نیز عرضه کنند. به هر صورت، باید منتظر ماند و دید که کدام مدل از نسل جدید این پوشش محافظ بهره خواهد برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه