نسل جدید ساعت های هوشمند فسیل

نسل جدید ساعت های هوشمند فسیل معرفی شد

نسل جدید ساعت های هوشمند فسیل رسما معرفی شدند. ساعت های جدید Fossil Q Gen 4 از اسنپدراگون ویر 2100 قدرت گرفته و با امکاناتی جذاب به فروش می‌رسند.

فسیل یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید ساعت های هوشمند بوده و حالا از دو گجت پوشیدنی جدید با پلتفرم اسنپدراگون ویر 2100 شرکت کوالکام و Wear OS رونمایی کرده است. محصولات جدید سری Q، نسل چهارم از ساعت های هوشمندی است که فسیل روانه بازار می‌کند. به گفته سازندگان، این محصولات جدید با فناوری های تازه‌ای مثل ردیاب ضربان قلب، NFC، جی پی اس و “Swimproof Functionality” همراه شده‌اند.

همچنین، به لطف بهینه‌سازی‌های انجام‌شده در مصرف باتری، خریداران نسل جدید ساعت های هوشمند فسیل می‌توانند با نیم‌ساعت شارژ، برای یک روز کامل از آنها استفاده کنند. ساعت های پیش رو با 36 شماره‌گیر اختصاصی ارائه شده و کاربران می‌توانند ضمن نصب اپلیکیشن های شخص ثالث متنوع که روز به روز به تعداد آنها افزوده می‌شود، از تصاویر شبکه‌های اجتماعی به عنوان پس‌زمینه ساعت خود استفاده کنند.

سازگاری نسل جدید ساعت های هوشمند فسیل با iOS و اندروید

ظاهرا نسخه‌های مختلفی از ساعت های Fossil Q Venture HR و Fossil Q Explorist HR در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، ولی همه آنها در یک چیز مشترک هستند: تجربه کاربری جامع از یک ساعت هوشمند. جدای از چیپست Snapdragon Wear 2100، این گجت های پوشیدنی با حداقل 24 ساعت شارژدهی، از ان اف سی و بلوتوث پشتیبانی کرده و با قابلیت‌های جذابی همچون همگام‌سازی وایرلس، شارژ مغناطیسی، بندهای قابل تعویض و نمایشگر لمسی فوق‌العاده ارائه خواهد شد.

همه ساعت های Fossil Q Gen 4 با سیستم عامل های آی او اس 9.3 و جدیدتر و همین‌طور اندروید 4.4 و جدیدتر (عدم پشتیبانی از اندروید Go) سازگاری دارند. علاقه‌مندان می‌توانند طی چند هفته آینده، این محصولات را با قیمت 255 تا 275 دلار خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. حیف این صفحه ساعت برای این دسته ای که داره میتونست چرم باشه خیلی جذاب تر میشد