ویداد سامسونگ در نمایشگاه IFA 2018

زمان برگزاری رویداد سامسونگ در نمایشگاه IFA 2018 برلین مشخص شد

زمان برگزاری رویداد سامسونگ در نمایشگاه IFA 2018 برلین مشخص شد. سامسونگ در ایفا ۲۰۱۸ قرار است از ساعت هوشمند گلکسی واچ (Galaxy Watch) خود پرده برداری کند.

از همین حالا جلوی تاریخ هشتم شهریور ماه در تقویم خود علامت بزنید؛ این روزیست که سامسونگ قصد دارد طی برگزاری یک رویداد خبری از گجت مهم دیگری پرده برداری کند. اما چرا ما از لفظ «دیگر» استفاده کردیم؟ زیرا سه هفته پیش از برگزاری رویداد سامسونگ در نمایشگاه IFA 2018‌ ، این شرکت کره‌ای در تاریخ 18 مرداد ماه میزبان رویداد ویژه‌ی Unpacked برای پرده برداری از گوشی جدید گلکسی نوت 9 خود است.

رویداد سامسونگ در نمایشگاه IFA 2018 و رونمایی گلکسی واچ

بنابراین 8 شهریور ماه (30 آگوست) کمپانی سامسونگ یک روز پیش از برگزاری رسمی نمایشگاه ایفا 2018 برلین آلمان میزبان یک رویداد خبری ویژه است و دعوتنامه‌های آن رویداد نیز از هم اکنون برای خبرنگاران ارسال شده است. گفته می‌شود سامسونگ قرار است در برلین از نسل جدید ساعت هوشمند گیر S3 خود با نام جدید گلکسی واچ (Samsung Galaxy Watch) پرده برداری کند. گفته می‌شود گلکسی واچ سامسونگ در دو اندازه‌ی مختلف 46 میلی‌متری و 42 میلی‌متری به عرضه درخواهد آمد. هر دو این ساعت های هوشمند از صفحه‌ی گرد بهره‌مند خواهند بود، به پلتفرم تایزن تجهیز می‌شوند، از قابلیت قاب چرخشی برخوردار است و می‌تواند 40 ورزش مختلف را به جای 10 مدل در ساعت گیر اس 3 تحت نظر قرار دهد.

گلکسی نوت 9 و گلکسی واچ هر دو جدیددترین گجت های شرکت سامسونگ برای نیمه‌ی دوم سال 2018 میلادی هستند. بار دیگر به طور خلاصه نگاهی به تاریخ دقیق رونمایی این دو می‌اندازیم:

  • 18 مرداد ماه: رویداد Unpacked سامسونگ برای گلکسی نوت 9
  • 8 شهریور ماه: رویداد سامسونگ در نمایشگاه IFA 2018 برای ساعت گلکسی واچ

البته مشخص نیست سامسونگ در ایفا امسال از چه گجت‌های دیگری نیز پرده برداری کند، اما آنچه در حال حاضر می‌توان با قاطعیت گفت، ملاقات با نسل جدید ساعت های هوشمند این شرکت خواهد بود. لازم به ذکر است که گجت نیوز هر دو این رویدادهای خبری را تحت پوشش خبری کامل قرار خواهد داد. ما را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. تاریخ ها رو جا به جا نوشتید
    اصلاح بشه لطفا

  2. فقط اپل واچ . سامسونگ خیلی الکی امیدواره

  3. این همه واسه یه ساعت؟؟

    • شرمنده با شما هماهنگ نکرد اخه تو دسترس نبودی بگه چیا هست حتما چیزای بیشتری می خواد معرفی کته حتما میگم به شما زنگ بزنه بار بعد خواست چیزیو رونمایی کنه

  4. دادچ اشتبا زدی! برعکس گفتی