گوشی Galaxy S10

گوشی Galaxy S10 در یک ویدیوی مفهومی به نمایش در آمد

“گوشی Galaxy S10 در جدیدترین ویدیوی مفهومی “Concept Creator” رخ نشان داد. سامسونگ گلکسی اس ۱۰ احتمالا با دوربین سه گانه و اسکنر زیر صفحه عرضه می‌شود.

اگرچه هنوز گلکسی نوت 9 معرفی نشده، اما چند ماهی است که وب‌سایت‌های مختلف مشغول گمانه‌زنی در مورد پرچمدار سال آینده کره‌ای‌ها هستند. تا به امروز هیچ گزارشی مبنی بر تغییر طراحی گلکسی اس 10 منتشر نشده است؛ موضوعی که سبب شده برخی افراد با تهیه ویدیوهای مفهومی از این تلفن هوشمند، طراحی آن را پیش‌بینی می‌کنند.

“Concept Creator” با تکیه بر شایعات و موثق‌ترین اطلاعات موجود، گوشی Galaxy S10 را در یک ویدیوی مفهومی به تصویر کشیده و تلاش کرده است ویژگی‌های احتمالی آن را به نمایش گذارد. به یاد داشته باشید این ویدیو به منزله تایید مشخصه‌های گلکسی اس 10 نبوده و ممکن است در هر زمانی تغییر کند.

انتظار می‌رود گلکسی اس 10، نخستین موبایل شرکت سامسونگ با دوربین پشتی سه گانه باشد؛ سیستمی که در این ویدیو با آرایشی افقی نمایش داده شده است. علاوه بر این، احتمالا مهندسان بدون تغییر محسوس در اندازه دستگاه، حاشیه‌ها را بیشتر از قبل کاهش دهند.

گفته می‌شود نسخه کوچکتر این اسمارت فون به سیستم دوربین دوگانه تجهیز و با امکاناتی مثل اسکنر اثر انگشت زیر صفحه روانه بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید این ویدیوی جذاب را تماشا کنید.

ویدیوی مفهومی گوشی Galaxy S10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. مطمنم فروش اس ۱۰ حتی از ای ۹ هم بدتر خواهد بود

  2. چچقدر زشتهه خداییی

  3. باید هرچه زودتر ورود این محصول غربی رو به کشور بگیرن

  4. اوووووف عجب دوربینی
    فک کردم اینم قراره دو گاکه باشه