قلم S Pen گلکسی نوت 9

ویژگی‌های قلم S Pen گلکسی نوت 9 پیش از معرفی مشخص شد

سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) یک روز دیگر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. پیش از این رویداد، انتشار تصاویری از قلم S Pen گلکسی نوت 9 سبب شد به ویژگی‌های قلم مخصوص گوشی گلکسی نوت 9 که گفته می‌شود خاص‌ترین اس پن تا امروز خواهد بود، پی ببریم.

هست و نیست سامسونگ گلکسی نوت 9 پیش از رونمایی رسمی آن لو رفته است و حتی قلم مخصوص گوشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. یک روز مانده به رونمایی رسمی، انتشار تصاویری از قلم S Pen گلکسی نوت 9 سبب شد به ویژگی‌های این گجت بسیار کاربردی پی ببریم.

ویژگی‌های قلم S Pen گلکسی نوت 9

بر اساس این عکس‌ها، علاوه بر پی بردن به ظاهر قلم، به مجهز شدن آن به اتصال بلوتوث نیز پی برده‌ایم. به این ترتیب می‌توان با در دست داشتن قلم، از راه دور گوشی هوشمند خود را کنترل کرد. به عنوان نمونه قادر خواهید بود از قلم S Pen گلکسی نوت 9 به جای ریموت کنترلر دوربین استفاده کرده و حین قرار داشتن آن بر روی پایه، عکس بگیرید. کنترل اپلیکیشن‌ها و ورق زدن صفحه‌های اسلاید حین کنفرانس دادن تنها بخشی از کاربردهای قلم اس پن گلکسی نوت 9 است.

اس پن جدید دارای حساسیت به فشار 4096 سطح خواهد بود که نشان می‌دهد طراحان به وسیله آن خواهند توانست ریزترین نقش‌ها و طرح‌ها را بر روی صفحه نمایش 6.4 اینچی گوشی ترسیم کنند.

بر اساس عکس‌ها، علاوه بر قلم S Pen گلکسی نوت 9 درباره دوربین گوشی نیز اطلاعاتی به دست آوردیم. این مرتبه نوبت به سامسونگ رسیده تا قابلیت‌های هوش مصنوعی را تحت عنوان “Intelligent Camera” به دوربین پرچمدار تازه واردش بیاورد.

به لطف این قابلیت‌ها، دوربین نوع صحنه را تشخیص داده و مواردی همچون رنگ، وایت بالانس و کنتراست را بر اساس آن تغییر خواهد داد. همچنین دوربین بسته بودن چشم افراد داخل چهارچوب را تشخیص داده و در زمانی مناسب تصویر را ثبت می‌کند.

قلم S Pen گلکسی نوت 9

یکی دیگر از ویژگی‌های سامسونگ گلکسی Note 9 امکان اتصال گوشی به مانیتورهای بزرگتر بدون نیاز به خرید دکس داک است. به این ترتیب همواره از طریق یک کابل خواهید توانست گوشی را به صفحه نمایش‌های بزرگتر متصل کرده و محتواها را به شیوه‌ای خاص و بهینه بر روی آن نمایشگر تماشا کنید. این قابلیت را پیشتر در پرچمداران خانواده Mate 10 دیده بودیم.

تا رونمایی گوشی تنها یک روز زمان باقی مانده است. روز آینده به طور کامل به تمامی قابلیت‌های گلکسی نوت 9 پی برده و آن‌ها را به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خب دیگ‌الان همه گوشیا با screen mirror راحت وصل میشن این وجه متمایز کننده ای نیس

  2. دیگ همه چیو فردا لایو میبینیم .یروز بیشتر نمونده تا معرفی رسمیش