قیمت گوشی گلکسی نوت 9

افشای قیمت گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ در انگلستان

قیمت گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ در کشور انگلستان یک روز مانده به رونمایی رسمی گوشی فاش شد. بر اساس قیمت سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) در انگلیس می‌توان قیمت گوشی در سایر کشورهای دنیا مخصوصا آمریکا را نیز محاسبه کرد.

قیمت گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ جدیدترین چیزی است که یک روز مانده به معرفی رسمی دستگاه به آن پی برده‌ایم. سامسونگ گلکسی نوت 9 روز آینده و طی برگزاری رویداد Unpacked غول کره‌ای در ساعت 20:30، به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

پیشتر درباره قیمت گوشی گلکسی نوت 9 شایعات و اخبار تقریبا موثقی شنیده بودیم، اما اکنون از این موضوع اطمینان پیدا کرده‌ایم. بر اساس گفته‌های رولنت کوآنت (Roland Quandt) به عنوان یکی از معتبرترین افشاکنندگان اخبار گوشی های هوشمند، قیمت این پرچمدار در کشور انگلستان مشخص شده است. طبق آن می‌توان به محاسبه قیمت گوشی در بازارهای کشور آمریکا نیز دست زد.

  • نسخه آنلاک دارای ظرفیت داخلی 128 گیگابایت: 900 پوند
  • نسخه آنلاک دارای ظرفیت داخلی 512 گیگابایت: 1100 پوند

گفتنی است قیمت اورجینال پرچمدار پیشین سری نوت در کشور انگلیس 870 پوند بود. بر اساس این گفته‌، بار دیگر به وجود نسخه مجهز به نیم ترابایت ظرفیت داخلی برای گلکسی نوت 9 پی می‌بریم. همچنین فضای ذخیره‌سازی داخلی نسخه پایه از 64 گیگابایت به 128 گیگابایت افزایش پیدا کرده است. با توجه به قیمت‌های بالا، می‌توان قیمت گوشی گلکسی نوت 9 را بر اساس دلار آمریکا مشخص کرد:

  • نسخه آنلاک دارای ظرفیت داخلی 128 گیگابایت: 950 دلار
  • نسخه آنلاک دارای ظرفیت داخلی 512 گیگابایت: 1150 دلار

پرچمدار تازه وارد سامسونگ تنها پنجاه دلار تا هزار دلاری شدن فاصله دارد. با توجه به ویژگی‌های این گوشی که تا امروز بر اساس اخبار و شایعات به آن‌ها پی برده‌اید، آیا گلکسی نوت 9 ارزش پرداخت چنین هزینه‌ای را دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. میگ فقط ۵۰۰ دلار فرقشه
    همون ۵۰۰ دلارو میشه باهاش ی زندگی راه انداخت 😊

  2. همون ۱۲ /۱۳ ملیون میشه برا ما دیگ😐