ظرفیت باتری هواوی میت 20 پرو

ظرفیت باتری هواوی میت 20 پرو چقدر خواهد بود؟

ظرفیت باتری هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) فراتر از 4000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. این به معنای یک باتری بزرگتر از دیگر پرچمداران هواوی یعنی پی 20 پرو و میت 10 پرو است.

هواوی می‌خواهد تا پایان سال 2019 عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی های هوشمند جهان را از آن خودش کند، اما اپل همچنان نشان داده که رقیبی سرسخت برای این غول چینی خواهد بود. با تمام این تفاسیر رقابت در رده‌ی بالای بازار شدید است و شرکت‌هایی نظیر سامسونگ، اپل، گوگل و هواوی انبوه مشتریان را در سراسر جهان بین خود تقسیم کرده‌اند. به منظور برنده شدن در این ماراتن مهم، گوشی میت 20 پرو آینده‌ی هواوی باید جذاب‌تر از گوگل پیکسل 3 ایکس ال، گلکسی نوت 9 و آیفون ایکس بعدی باشد. یکی از المان‌های مهم برای جذب مشتری نیز می‌تواند ظرفیت باتری هواوی میت 20 پرو باشد.

ظرفیت باتری هواوی میت 20 پرو

دفعه‌ی قبلی که ما در مورد میت 20 پرو صحبت کردیم، اطلاعاتی نظیر تجهیز آن به تراشه‌ی کایرین 980، رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ی 128 گیگابایتی را در اختیار شما قرار دادیم. حال به نقل از یک گزارش جدید،‌ اینطور به نظر می‌رسد که ظرفیت باتری هواوی میت 20 پرو بیشتر از باتری هر گوشی دیگر برند هواوی بوده و فراتر از 4200 میلی‌آمپر ساعتت خواهد بود.

به نظر می‌رسد ظرفیت باتری هواوی پی 20 پرو ، یکی از کلیدی‌ترین نقاط فروش این محصول نیز به حساب خواهد آمد. یک تصویر تبلیغاتی به تازگی از سوی شرکت هواوی به بیرون درز پیدا کرده است که نشان می‌دهد باید منتظر حضور یک باتری غول پیکرتر از هر گوشی دیگر هواوی در زیر قاب این فبلت باشیم.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اندازه‌ی باتری پرچمدار آینده‌ی کمپانی هواوی بزرگ‌تر از هر دو گوشی میت 10 پرو و پی 20 پرو به نمایش درامده است. پس، از آنجایی که دو گوشی مذکور به باتری‌های 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز هستند، انتظار می‌رود از یک باتری با ظرفیتی چند صد میلی‌متر بیشتر در زیر قاب گوشی Mate 20 Pro استفاده شود. این می‌تواند به طبع عمر باتری طولانی‌تری را نیز به همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است که میت 20 پرو به دوربین سه گانه ای مشابه پی 20 پرو، یک نمایشگر خمیده‌ی OLED و احتمالا پنل 6.9 اینچی ساخت شرکت سامسونگ تجهیز خواهد بود. هواوی این فبلت را در نمایشگاه IFA 2018 معرفی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. قبلا یادتونه میترکید باتری؟؟

    • تا حالا باطری گوشی های هاواوی نترکیده اونی که ترکیده سامسونگ هاواوی داخل باطری حرف اولو داخل دنیا میزنه از لحاظ دوربین هم همینطور

  2. روز به روز باتری ها خفن تر میشن

  3. چرا رم 6 چرا 8 نمیزنه ؟؟؟