گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ ممکن است اوایل سال 2019 معرفی شود

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ قرار است برای رقابت با هواوی در اوایل سال 2019 میلادی معرفی شود. اطلاعات تازه‌ای از این گوشی خمیده سامسونگ به دست آمده است که در زیر می‌خوانید.

انتظار می‌رود سال 2019 با نمایشگرهای انعطاف پذیر، هوای تازه‌ای به بخش طراحی گوشی های هوشمند وارد شود. چندین کمپانی قصد دارند در این حوزه ورود پیدا کنند، اما یکی از مهم‌ترین و اولین آن‌ها شرکت کره‌ای سامسونگ خواهد بود. اطلاعات تازه‌ای به انتشار رسیده که نشان می‌دهد گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در اوایل سال 2019 معرفی خواهد شد تا آن‌ها بتوانند با شکست هواوی، لقب نخستین شرکت سازنده یک گوشی منعطف را از آن خود کنند.

منابع نزدیک به وال استریت ژورنال اطلاعاتی هرچند اندک را از این پروژه به دست آورده‌اند. به نقل از منابعی غیرقابل ذکر، این دیوایس به یک نمایشگر 7 اینچی مجهز خواهد بود. در حالی که اندازه‌ی آن چندان هم بزرگ‌تر از گوشی های غول پیکر کنونی نیست، اما نسبت ابعاد گوشی انعطاف پذیر سامسونگ نزدیک به چیزی مشابه 4:3 خواهد بود که افزایش قابل توجهی از فضای واقعی نمایشگر را به همراه دارد.

این گوشی از نیمه، همانند یک کیف تا می‌شود و دارای یک نمایشگر ثانویه در بیرون خود است که احتمالا برای نمایش ساعت، نوتیفیکیشن‌ها و دیگر اطلاعات سودمند در هنگام بسته بودن گوشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. دوربین (یا شاید دوربین‌ها) نیز بر روی نیمه‌ی دوم نمایشگر تاشو تعبیه خواهند شد. سامسونگ از سال 2014 تا کنون در حال ساخت گوشی هایی با نمایشگر خمیده است، پس ما بی‌صبرانه در انتظار عرضه‌ی یک نسخه‌ی تجاری از آن هستیم تا بتوانیم گوشی انعطاف پذیر سامسونگ را با محصول مشابه دیگر شرکت‌ها مقایسه کنیم.

اگر می‌خواهید از این فناوری مدرن بهره‌مند شوید، بی‌تردید باید بهای زیادی را نیز برای خرید آن بپردازید. نخستین نسل این گوشی نه تنها یک کلاس جدید از گوشی های هوشمند را ارائه خواهد کرد، بلکه طیف جدیدی از قیمت گذاری را نیز به این بازار می‌افزاید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ظرافت از این بیشتر میخوای دیگ؟
    دقیقا باید چیکار میکرد که نکرده

  2. در کمال تعجب اینبار سامسونگ توی طراحی گوشی های تاشو و منعطفش از کمترین ظردفت استفاده کرده میتونست ظاهر خیلی بهتری رو داشته باشه