بازی محبوب Fortnite

بازی فورتنایت (Fortnite) با گلکسی های سامسونگ به اندروید آمد

بازی فورتنایت (Fortnite) که در ماه آوریل به صورت انحصاری برای محصولات مبتنی بر iOS منتشر شده بود، حالا با گلکسی های سامسونگ به اندروید آمد.

انتشار انحصاری بازی Fortnite برای محصولات شرکت اپل، به مزاق کاربران اندرویدی خوش نیامده بود و همه آنها مشتاق رسیدن نسخه اندرویدی این بازی به گوشی های خود بودند. اما شایعات و اخبار هفته‌های گذشته مبنی بر این بود که شاید نسخه اندرویدی این بازی برای اولین بار برای گوشی های سامسونگ در فروشگاه مخصوص همین شرکت منتشر شود. این شایعات حقیقت داشتند: در مراسم رونمایی امروز سامسونگ، مدیرعامل شرکت بازی‌سازی Epic Games رسما اعلام کرد که نسخه بتا از بازی فورتنایت (Fortnite) برای گلکسی های سامسونگ منتشر شده است و به زودی تمامی کاربران اندرویدی نیز می‌توانند از این بازی لذت ببرند.

دارندگان گوشی های گلکسی اس 7 سامسونگ و مدل‌های بالاتر آن هم‌اکنون می‌توانند بازی Fortnite را از فروشگاه اپلیکیشنی رسمی این شرکت دانلود کنند. دو گوشی گلکسی نوت 9 و تب اس 4 یک پوسته اختصاصی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد. آن دسته از کاربرانی که بین تاریخ دهم الی 23 ماه آگوست گوشی نوت 9 را پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانند از 15000 پول درون برنامه‌ای این بازی بهره ببرند یا به جای آن هدفون نویز کنسلینگ AKG را دریافت کنند.

هفته قبل کمپانی Epic Games رسما تایید کرد که بازی فورتنایت (Fortnite) در فروشگاه گوگل پلی قرار نخواهد گرفت و دلیل آن نیز مخالفت آنها با سهم 30 درصدی از خرید درون برنامه‌ای برای گوگل بوده است. بدین ترتیب کاربران باید بازی مذکور را از وب‌سایت رسمی همین سازنده دریافت کنند. این کار کمی مسیر دانلود کنندگان را طولانی و دشوار می‌کند و به همین خاطر کاربران گوشی های سامسونگ به لطف قرار گرفتن بازی در فروشگاه این شرکت، مشکلی برای دانلود مستقیم و سریع نخواهند داشت.

یک گزارش رسانه‌ای اعلام کرده است که دارندگان گوشی های گلکسی سامسونگ تا روزهای آینده به این بازی دسترسی خواهند داشت و چندی بعد نسخه کامل و رسمی بازی برای تمامی گوشی های اندرویدی منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ببخشید برای گلکسی گرند پریم پرو میاد یا همون پرایم

  2. ایول دمشون گرم یه حرکتی کرد