قیمت سامسونگ گلکسی واچ

زمان عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی واچ مشخص شد

قیمت سامسونگ گلکسی واچ (Samsung Galaxy Watch) ، ساعت هوشمند جدید کمپانی سامسونگ مشخص شد. قیمت گلکسی واچ نسبت به نسل قبلی ساعت هوشمند سامسونگ ارزان تر شده است.

در هفته‌های گذشته شایعات فراوانی در مورد گلکسی واچ سامسونگ شنیده بودیم و بالاخره امروز در مراسم رونمایی رسمی این شرکت در نیویورک، از ساعت هوشمند مذکور پرده‌برداری شد. همانطور که ‌می‌دانید، کره‌ای‌ها امشب از پرچمدار جدید خود با نام سامسونگ گلکسی نوت 9 هم رونمایی کردند. تاریخ عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی واچ رسما در این مراسم مشخص شد.

در گذشته نیز شایعات مختلف اعلام کرده بودند که گلکسی واچ سامسونگ در دو نسخه مختلف رونمایی می‌شود. بنابراین ساعت هوشمند مذکور در دو مدل 42 میلی‌متری و 46 میلی‌متری به فروش می‌رسد و این یک تصمیم هوشمندانه از سمت غول کره‌ای است؛ برخی کاربران از ساعت‌های خیلی قطور و بزرگ خوششان نمی‌آید و بدین ترتیب نسخه 42 میلی‌متری را انتخاب می‌کنند. این سایز معمولا سلیقه بانوان‌ را نیز حتی برای خرید ساعت‌های ساده جلب می‌کند. اما مدل 46 میلی‌متری برای کسانی است که از ساعت بزرگ در دست خود بدشان نمی‌آید و دوست دارند یک گجت پوشیدنی متمایز را بر روی دست خود بیاندازند.

گلکسی واچ سامسونگ با یک پردازنده جدید و باتری‌های بزرگتر از راه می‌رسد تا کاربران مجبور به شارژ‌ روزانه ساعت خود نباشند. علاوه بر این شاهد بهبود در بخش طراحی این محصولات پوشیدنی هستیم. برخلاف شایعاتی که مبنی بر قرار داشتن سیستم عامل Wear بر روی سامسونگ Galaxy Watch منتشر شده بودند، باید بگوییم که سیستم عامل تایزن 4.0 بر روی ساعت مذکور نصب شده است.

در نهایت سامسونگ قیمت سامسونگ گلکسی واچ و زمان عرضه آن را نیز در مراسم امروز مشخص کرده است. دو مدل 46 و 42 میلی‌متری به ترتیب با قیمت‌های 380 و 360 دلار به فروش می‌رسند. نسخه 46 میلی‌متری تنها در رنگ نقره‌ای در دسترس خواهد بود در حالی که مدل کوچک‌تر دو رنگ‌بندی رزگلد و مشکی را ارائه می‌کند. هر دو مدل شامل بند‌های مختلف جهت انتخاب توسط کاربر هستند. علاوه بر این قیمت این محصول به نسبت نسل قبلی خود که گیر اس 3 نام داشت ارزان‌تر شده است.

این محصول روز جمعه، دوم شهریور سال جاری در ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود و تاریخ عرضه آن برای بازار بزرگ کره نیز 9 شهریور ماه خواهد بود. عرضه جهانی گلکسی واچ نیز در تاریخ 23 شهریور ماه اتفاق خواهد افتاد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*