شارژر بی سیم Dou سامسونگ

شارژ همزمان گلکسی نوت 9 و گلکسی واچ با شارژر بی سیم Dou سامسونگ

شارژر بی سیم Dou سامسونگ (Wireless Charger Duo) به عنوان گجتی با توانایی تغذیه‌ی همزمان دو دستگاه؛ اعم از گوشی هوشمند، ساعت هوشمند یا سایر دستگاه‌هایی از این دست، معرفی شد.

در حالی که روز به روز بر شمار دستگاه‌های سازگار با فناوری شارژ وایرلس افزوده می‌شود، کمپانی کره‌ای زودتر از رقیب دیرینه دست به کار شد و علاوه بر فبلت گلکسی نوت 9 و ساعت هوشمند گلکسی واچ، شارژر بی سیم Dou سامسونگ را نیز برای پاسخگویی به نیاز کاربرانش رونمایی کرد.

شارژر بی سیم Dou سامسونگ

این در حالی است که کاربران گوشی های آیفون از مدت‌ها پیش در انتظار عرضه‌ی شارژر وایرلس AirPower به سر می‌برند و هنوز هم باید با شارژرهای بیسیم متفرقه که کمپانی‌های نظیر Logitech ارائه داده‌اند، سر کنند.

شارژر بی سیم Dou سامسونگ داری یک پد مدور است که همانند جَک عمل می‌کند تا بتوانید هنگام شارژ گوشی هوشمند خود، آن را در حالت ایستاده قرار دهید. یک پد مسطح نیز برای قرار دادن ساعت هوشمند، گوشی دوم یا هر دستگاه دیگری که با استاندارد شارژ Qi سازگاری داشته باشد، روی آن وجود دارد. البته علی‌رغم ظاهر متفاوت این دو پد مدور و مسطح، هر دوی آن‌ها دارای توان خروجی 15 وات هستند.

هنوز اشاره‌ای به تاریخ دقیق و قیمت فروش شارژر بی سیم Dou سامسونگ نشده است؛ اما با توجه به انتشار تصاویری از آن در دنیای واقعی، به نظر می‌رسد به زودی این گجت در قفسه فروشگاه‌ها ظاهر شود.