ساعت سامسونگ گلکسی واچ

گالری تصاویر ساعت سامسونگ گلکسی واچ

ساعت سامسونگ گلکسی واچ (Samsung Galaxy Watch) به صورت رسمی معرفی شد. در این مطلب نگاهی به گالری تصاویر ساعت سامسونگ گلکسی واچ خواهیم انداخت.

سامسونگ ساعت های هوشمندش را نیز زیر پرچم برند شناخته شده گلکسی آورد. جانشین ساعت هوشمند سال گذشته سامسونگ که انتظار داشتیم با نام گیر اس 4 معرفی شود، سرانجام با نام گلکسی واچ رونمایی شد. با وجود تغییر نحوه نام‌گذاری، این محصول تفاوت خاص و شگفت‌آوری با گیر اس 3 و همچنین سامسونگ گیر اسپورت ندارد.

سال گذشته، ساعت هوشمند سامسونگ در دو نسخه کاملا متفاوت عرضه شد که از نظر سبک طراحی و ظاهر تفاوت‌های بسیاری داشتند. یکی از آن‌ها فرانتیر نام داشت و بیشتر برای کاربرانی مناسب بود که به دنبال ساعت‌های اسپورت بودند. نسخه دیگر با عنوان کلاسیک شناخته شده و ظاهر سنگین و شکیلی داشت. اما امسال، ساعت سامسونگ گلکسی واچ از نظر ابعاد به دو نسخه تقسیم شده است.

ساعت سامسونگ گلکسی واچ

می‌توان ظرفیت باتری را اصلی‌ترین تفاوت این دو نسخه دانست. یکی دارای قطر 42 میلی‌متر بوده و مخصوص افرادی است که دست‌ها و مخصوصا مچ کوچک‌تری دارند، به همین دلیل احتمالا این نسخه انتخاب اصلی خانم‌ها خواهد بود. ظرفیت باتری نسخه کوچک ساعت سامسونگ گلکسی واچ برابر 270 میلی‌آمپر ساعت است.

نسخه بزرگتر ساعت سامسونگ گلکسی واچ دارای قطر 46 میلی‌متر بوده و ظرفیت باتری آن به میزان فوق‌العاده‌ای افزایش پیدا کرده است، به طوری که به لطف داشتن یک باتری 472 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند برای روزها بدون نیاز به اتصال به برق به راحتی کار کند.

در ادامه گالری تصاویر ساعت سامسونگ گلکسی واچ را مشاهده خواهیم کرد. آیا ظاهر این ساعت برای شما جذابیت داشته و مایل به خرید آن بعد از عرضه شدن در بازار خواهید بود؟

گالری عکس‌های ساعت سامسونگ گلکسی واچ