اسپیکر هوشمند گلکسی هوم

سامسونگ اسپیکر هوشمند گلکسی هوم را معرفی کرد

اسپیکر هوشمند گلکسی هوم (Samsung Galaxy Home) توسط سامسونگ معرفی شد. این اسپیکر هوشمند با بهره‌گیری از دستیار صوتی بیکسبی، رقیب اصلی اپل هوم پاد است.

مدتی بود که منابع مختلف از توسعه یک اسپیکر هوشمند مجهز به دستیار دیجیتالی بیکسبی توسط سامسونگ خبر می‌دادند. حالا در رویداد “Unpacked”، این شایعات به واقعیت تبدیل شدند و کره‌ای‌ها رسما از اسپیکر هوشمند گلکسی هوم رونمایی کرده‌اند. Galaxy Home را می‌توان پاسخ محکم سامسونگ برای محصولاتی همچون Apple HomePod و Amazon Echo در نظر گرفت. گجت پیش رو با طراحی گرد و سه‌پایه، از سیستم صوتی “AKG” قدرت گرفته و برای «پخش موسیقی با صدایی شگفت‌انگیز» مهندسی شده است.

تجهیز اسپیکر هوشمند گلکسی هوم به هشت میکروفون

البته، از آنجایی که ما با یک اسپیکر هوشمند رو به رو هستیم، کنترل صوتی آن نیز امکان‌پذیر خواهد بود. سامسونگ می‌گوید از هشت میکروفون برای تشخیص صداهای دورتر استفاده کرده است تا در صورت فاصله داشتن از دستگاه در محل کار یا محیط خانه، هم‌چنان بتوانید اسپیکر را کنترل کنید. اگر شما چیزهایی مثل “Bixby, sound steer” بگویید، اسپیکر هوشمند گلکسی هوم صدای خود را در جهت شما تنظیم خواهد کرد. در آینده و به واسطه همکاری سامسونگ و اسپاتیفای، شما قادر به پخش موسیقی از سرویس‌های در حال در گلکسی هوم نیز خواهید بود.

فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت اسپیکر هوشمند سامسونگ در دست نیست، اما مدیران می‌گویند در کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت که اواخر سال جاری میلادی در سان فرانسیسکو برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این یکی گجت واقعا عالیه….خوشم اومد اینو دیگ دست مریزاد داره