رویداد گلکسی نوت 9 سامسونگ

چهار معرفی بزرگ رویداد گلکسی نوت 9 سامسونگ چه بودند؟

رویداد گلکسی نوت 9 سامسونگ شامل چهار معرفی بزرگ به جز خود این گوشی بود. چه دیوایس ها و سرویس های جدیدی در رویداد Unpacked 2018 سامسونگ معرفی شدند؟

گلکسی نوت 9 سامسونگ رسما معرفی شد و همراه آن از اسپیکر هوشمند سامسونگ، گلکسی هوم که هفته‌ها و ماه‌ها چشم انتظارش بودیم نیز پرده برداری شد. در رویداد گلکسی نوت 9 که در شهر نیویورک برگزار شد، این شرکت به طور کلی چهار معرفی بزرگ داشت. بیاید در این مقاله این 4 معرفی را مرور کنیم.

4 معرفی بزرگ رویداد گلکسی نوت 9

نوت 9 حالا صاحب یک قلم قدرتمند است

رویداد گلکسی نوت 9 سامسونگ

از نظر طراحی نوت 9 بسیار شبیه به دیگر گوشی های سری گلکسی سامسونگ است. آن یک دیوایس 6.4 اینچی است که به صورت پیشفرض به اندروید 8.1 اوریو مجهز بوده و در زیر قاب آن نیز یک باتری غول پیکر 4000 میلی‌آمپر ساعتی نهفته است. این بزرگ‌ترین باتری به کار رفته زیر قاب یک گوشی سامسونگ در طول تاریخ است. قلم اس پن جدید نیز حالا به بلوتوث متصل شده که به شما اجازه می‌دهد از آن در امور مختلفی نظیر استفاده به عنوان یک شاتر دوربین بیسیم و عقب و جلو کردن اسلایدها در یک کنفرانس نیز استفاده کنید.

جدا از این، اس پن حالا به یک باتری جهت اجرا نیازمند است. هر زمانی که به شارژ نیاز داشت، کافیست آن را در داخل خود گوشی قرار دهید تا با سرعت بالایی شارژ شود.

نوت 9 نخستین گوشی سامسونگ است که از سال 2017 به بعد، به روزرسانی جدید بیکسبی را با نام بیکسبی 2 دریافت کرده است. این به روزرسانی عملکردهای جذابی را به دستیار دیجیتالی Bixby بخشیده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جستجو برای یک رویداد در نزدیکی شما، رزرو یک میز در رستوران یا درخواست یک خودرو از تاکسی اینترنتی Uber اشاره کرد. این دیوایس همچنین از دستیار گوگل نیز پشتیبانی می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد یکی از این دو می‌تواند کار شما را راه بی‌اندازد.

از نظر مشخصات فنی، نوت 9 بسیار شبیه به اس 9 است. آن به دوربین دوگانه 12 اینچی و تراشه اسنپدراگون 845 تجهیز شده است.نسخه‌ی 128 گیگابایتی با رم 6 گیگابایتی آن نیز با قیمتی مشابه آیفون ایکس و نسخه‌ی 512 گیگابایتی با رم 8 گیگابایتی آن نیز با 250 دلار بیشتر به فروش خواهد رسید. فروش این گوشی از 24 آگوست (2 شهریور) آغاز می‌شود.

همچنین ورود بازی Fortnite به دنیای اندرویدی نیز همراه با گوشی گلکسی نوت 9 معرفی شد و طی روزهای آینده صاحبان دیوایس های گلکسی جدید سامسونگ می‌توانند آن را بر روی گوشی خود نصب کنند. این می‌تواند یک عنوان اختصاصی جذاب برای نوت 9 باشد.

اسپیکر هوشمند گلکسی هوم

رویداد گلکسی نوت 9 سامسونگ

یکی دیگر از معرفی های بزرگ در رویداد گلکسی نوت 9 سامسونگ یک اسپیکر جذاب بود. اسپیکر هوشمند سامسونگ سرانجام معرفی شد و از ظاهری شبیه به یک دیگ کوچک برخوردار است! اینطور نیست؟ به هر ترتیب آن به بیکسبی مجهز بوده و از 8 میکروفون دوربرد همراه با 6 اسپیکر داخلی و یک ساب ووفر بهره می‌برد. شما می‌توانید آن را با عبارت “Hey Bixby” فعال کنید و هرآنچه از این دستیار دیجیتالی می‌خواهید را از هر جای منزل بگویید، آن می‌شنود.

به جز نمایش کیفیت صوتی بالا، سامسونگ هیچ حرفی از قیمت و زمان عرضه Samsung Home نکرده است. در این رویداد تنها گفته شد که در ماه نوامبر می‌توان اطلاعات جدیدی از این اسپیکر را دریافت کرد. قیمت نیز بحث بسیار مهمی می‌تواند برای کاربران باشد تا بتوانند بین خرید آن و دیگر اسپیکرهای مجهز به آمازون الکسا و دستیار گوگل و همچنین اسپیکر هوم پاد اپل یکی را برگزینند. در این بین نباید از قیمت مناسب‌تر اسپیکرهای آمازون اکو نیز غافل شد.

اسپاتیفای یکپارچه شده در گوشی های گلکسی

رویداد گلکسی نوت 9 سامسونگ

در کنار معرفی گلکسی هوم، سامسونگ همچنین از همکاری تازه خود با شرکت اسپاتیفای پرده برداشت، پس شما می‌توانید اکانتتان را به بیکسبی متصل کرده و این سرویس را به عنوان پخش کننده پیشفرض گوشی‌تان برگزینید. شما همچنین قادر خواهید بود از این سرویس در دیگر دیوایس های سامسونگ غیر گوشی هوشمند، نظیر تلویزیون هوشمند سامسونگ نیز استفاده کنید. حتی اگر کاربری دارای یک حساب کاربری اسپاتیفای نباشد هم می‌تواند از این سرویس به استریم موسیقی بپردازد.

اگر به خاطر داشته باشید در سال 2017 سامسونگ همکاری را با گوگل پلی موزیک به اجرا درآورده بود و کاربران می‌توانستند آن را به عنوان پخش کننده موسیقی پیشفرض گوشی گلکسی اس 8 برگزینند.

گلکسی واچ

رویداد گلکسی نوت 9 سامسونگ

سامسونگ برند Gear را برای ساعت های هوشمند خود به کنار گذاشته است و حالا از «گلکسی واچ» استفاده کرده است. این دیوایس حالا ارائه کننده اتصال LTE، یک نمایشگر آمولد لمسی باکیفیت، محافظ Gorila DX+ Glass و مقاوم در برابر آب برای شناگران ماهر است. این کمپانی ادعا می‌کند که شما می‌توانید بدون نیاز به شارژ مجدد از این ساعت هوشمند برای چندین روز استفاده کنید.

همچنین قابلیت‌هایی که شما از یک ساعت هوشمند بالارده دارید را می‌توانید در گلکسی واچ نیز بیابید. از این قابلیت‌ها می‌توان به تشخیص خودکار ورزش‌ها، آگاهی از افزایش ناخودآگاه ضربان قلب و همچنین نظارت بر خواب اشاره کرد.

گلکسی واچ در سه رنگ و دو اندازه مختلف 42 و 46 میلی‌متری با قیمت‌های 330 و 350 دلار به عرضه درخواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یه خسته نباشید توووپ که اینجوری ترکوند❤❤