لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت 9

با لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت 9 آشنا شوید

بزرگترین گوشی‌ساز دنیا همراه با رونمایی پرچمدارش جدیدش، لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) را نیز معرفی کرد. در این مطلب با لوازم و ابزار جانبی که خواهید توانست در کنار گلکسی نوت 9 سامسونگ خریداری کنید آشنا خواهیم شد.

در بین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت 9 بیشتر قاب‌های محافظ رسمی معرفی شده چشم‌نوازی می‌کنند، اما نمی‌توان از شارژرهای بی‌سیم مخصوص آن نیز چشم‌پوشی کرد. شارژر وایرلس سامسونگ گلکسی نوت 9 همان چیزی است که اپل از مدت‌ها قبل در سر دارد، اما هنوز چنین گجتی معرفی نکرده است.

از آنجایی که در حال حاضر، لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت 9 فقط در کشور انگلستان به منظور خرید در دسترس هستند، قیمت‌ها را به پوند اعلام می‌کنیم.

مجموعه لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت 9

شارژر بی‌سیم دوگانه جدید، که با نام Wireless Charger Duo شناخته می‌‌شود، را می‌توان جالب‌ترین گجت در بین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت 9 دانست. با استفاده از آن قادر خواهیم بود به طور همزمان گوشی گلکسی خود و همچنین ساعت سامسونگ گلکسی واچ را به صورت بی‌سیم شارژ کرد. خوشبختانه می‌توان برای شارژ وایرلس همه گوشی های پشتیبانی‌کننده از این قابلیت از پد جدید استفاده کرد، اما بهره بردن از فناوری شارژ بی‌سیم سریع، فقط منحصر به گوشی های ساخت خود سامسونگ مخصوصا گلکسی نوت 9 خواهد بود.

داخل لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت 9 یک پد شارژ وایرلس عادی با نام Wireless Charger Pad نیز دیده می‌شود. رنگ سیاه و سفید هر دو مدل موجود بوده و فقط برای پد معمولی، یک گزینه رنگ آبی نیز وجود دارد. قیما این محصول 49 پوند است.

در لیست لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت 9 حضور قاب‌های محافظ پررنگ‌تر از بقیه موارد است. یکی از این محصولات Soft Touch Cover نام داشته و به خاطر استفاده از پوشش میکروفیبر، جذابیت خاصی برای کاربران دارد. رنگ‌های موجود برای این قاب در تصاویر زیر مشخص است. قاب محافظ Soft Touch Cover دارای قیمت 24 پوند است.

اگر جزو کاربران حواس‌پرتی هستید که گوشی دائما از دستشان رها می‌شود، بهتر است به فکر خرید یک قاب محافظ Protective Standing Cover باشید. مزیت این محصولات پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD-810G است. نکته جالب اینجاست که حتی حین استفاده از چنین قاب محافظ ضخیمی نیز قادر خواهید بود گوشی را به صورت بی‌سیم شارژ کنید. پایه این گجت به شما اجازه می‌دهد به راحتی بر روی نمایشگر 6.4 اینچی گلکسی نوت 9 به تماشای فیلم بپردازید. قیمت محصول 34 پوند است.

اگر بین لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت 9 به دنبال یک قاب محافظ شکیل‌تر، سبک‌تر و ارزان‌تر هستید، Clear Cover می‌تواند گزینه خوبی باشد. قیمت این محصول 17 پوند است.

در ادامه، تصاویر سه دسته دیگر از قاب‌های محافظ رسمی ارائه شده برای گلکسی نوت 9 را مشاهده خواهیم کرد. فراموش نکنید این لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت 9 توسط شرکت سازنده گوشی به صورت رسمی ارائه شده و به همین دلیل قیمت بالایی دارند. با کمی انتظار، تولیدکنندگان لوازم جانبی خروارها قاب محافظ مختلف در رنگ‌بندی‌های متفاوت برای پرچمدار تازه وارد سامسونگ تولید و روانه بازار خواهند کرد.

قاب LED View Cover / قیمت: 59 پوند

قاب Clear View Cover / قیمت: 49 پوند

قاب Leather Wallet Cover / قیمت: 49 پوند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام ممنون از سایت خوبتون من دنبال یک کاور صورتی یا سفید شفاف هستم ممنون میشم راهنماییم کنید و در مورد نوت۹ هم هرچب بگم کمه واقعا عالیه از همه نظر

  2. اون ساعت اشانتیونه>؟>؟

  3. خریدن این گوشی میشه یک رویا چه برسه به لوازم جانبیش

  4. فقط شارژرش خوبه بقیش اصا خیلی به کار نمیاد