اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9

قلم اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9 اکنون از بلوتوث پشتیبانی می‌کند

یکی از ویژگی‌های سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) داشتن قلم اس پن متفاوت در مقایسه با دیگر محصولات سری Note است. به عنوان نمونه اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9 از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند! اما مزیت این ویژگی S Pen چیست؟

سامسونگ گلکسی نوت 9 اینجاست! چیزی که این محصول را نه تنها از سایر پرچمداران اندرویدی و حتی آی او اسی، بلکه حتی از پرچمداران سری S خود سامسونگ نیز چند سر و گردن بالاتر قرار می‌دهد، وجود قلم S Pen است. این قلم کاملا خاص بوده و نه تنها بر روی نمایشگر دیگر گوشی های سامسونگ، بلکه حتی بر روی پرچمداران سری S نیز کار نمی‌کند. امسال قلم اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9 متفاوت‌تر از قبل ظاهر شده است.

قابلیت‌های اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9

اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9 دو ویژگی دارد. نخستین مورد به ظاهر آن مربوط می‌شود. امسال بسته به این که کدام یک از چهار گزینه رنگ گوشی را خریداری می‌کنید، رنگ قلمتان متفاوت خواهد بود. اما اصلی‌ترین ویژگی‌ آن، مجهز شدن به انصال بلوتوث است. به این ترتیب می‌توان علاوه بر یادداشت‌برداری، نقاشی، طراحی و حتی خوش‌نویسی، از اس پن به عنوان ریموت کنترلر استفاده کرد.

اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9

این ویژگی سبب شده قابلیت‌های قلم S Pen به طور انفجاری افزایش پیدا کند. به عنوان نمونه کافی است گوشی را بر روی یک پایه قرار داده و از دور، به وسیله لمس دکمه روی اس پن، شاتر را به منظور ثبت عکس فعال کنید. می‌توان حین استفاده از حالت دسکتاپ گوشی به منظور کنفرانس دادن، از قلم به عنوان ابزاری کنترلی برای جابه‌جا شدن میان اسلایدهای پاورپوینت بهره برد. کنترل پخش موزیک و توقف و اجرا کردن مجدد آن از راه دور، از دیگر قابلیت‌های اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9 به شمار می‌رود.

به صورت پیش‌فرض، لمس و نگه داشتن دکمه روی قلم اپلیکیشن دوربین را باز خواهد کرد، اما می‌توان این ویژگی را سفارشی‌سازی کرد تا به وسیله آن، سرویس و یا نرم افزار دیگری باز شود. سامسونگ تصمیم دارد رابط‌های کاربری برنامه‌نویسی ویژگی جدید اس پن را به زودی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار بدهد، به این ترتیب آن‌ها خواهند توانست به شیوه دلخواه در اپلیکیشن‌های خود از اتصال بلوتوث اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9 استفاده کنند.

همانطور که حدس زده‌اید، وجود دریافت‌کننده و فرستنده امواج رادیویی در S Pen گلکسی نوت 9 سبب می‌شود این گجت نیازمند باتری باشد، اما جای نگرانی نیست. قلم داخل خود گوشی به راحتی شارژ شده و با قرار دادنش در سر جای مخصوص تنها برای سی ثانیه، می‌توان از آن برای حدود نیم ساعت استفاده کرد. خوشبختانه بعد از تمام شدن شارژ آن، می‌توان از اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9 به صورت عادی استفاده کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دونه دونه داره به آپشناش اضافه میشه
    من گفتم تا قبل معرفی رسمی نباید قضاوت کرد برای همین میگفتم

  2. از بلوتوث پشتیبانی میکنه ،به وای فای وصل میشه ، امکان ثبت تصاویر و عکاسی داره ، و کلی کارا دیگ به نظر معرکه میاد دیگ چی بهتر از این