نوت 9

گلکسی نوت 9 اولین گوشی ترابایتی بازار خواهد بود

حافظه بالا و ترابایتی، یکی از ویژگی‌های جذاب گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) به شمار می‌رود که این گوشی را به نخستین موبایل با حافظه تراباتی در جهان مبدل ساخته است.

شرکت سامسونگ در رویداد معرفی گلکسی نوت 9 ، علاوه بر رونمایی از پرچمدار جدید سری نوت، نسخه 512 گیگابایتی آن با 8 گیگابایت حافظه رم را رسما تایید کرد. بدین ترتیب اگر از یک کارت حافظه 512 گیگابایتی برای این مدل از گوشی گلکسی Note 9 سامسونگ استفاده کنید، گجت شما حافظه داخلی یک ترابایتی خواهد داشت. البته باید بگوییم که این کارت حافظه قدرتمند و جدید هنوز وارد بازار نشده است اما به نظر می‌رسد به زودی شاهد عرضه گسترده آن در بازار باشیم.

گلکسی نوت 9 ، اولین ترابایتی سامسونگ

گوشی Mate RS نیز در گذشته با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی معرفی شده بود. اما پشتیبانی درگاه میکرو اس‌دی این محصول تنها تا 256 گیگابایت است. همانطور که می‌دانید اکثر لپ تاپ‌های بازار با چنین میزان حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شوند و حالا ارائه چنین فضایی در گوشی های هوشمند یک ایده جذاب و رویایی به حساب می‌آید.

علاوه بر این، قیمت گلکسی نوت 9 در نسخه 512 گیگابایتی تفاوت زیادی با مدل پایه و 128 گیگابایتی آن ندارد. همچنین برخلاف برخی گزارش‌های قدیمی، نسخه 512 از Note 9 سامسونگ آنچنان انحصاری و محدود نیست و اکثر کاربران می‌توانند آن را تهیه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این همه فضا اخه به چ دردی میخوره

  2. با کمک رم البته ن حافظه خود گوشی

  3. چند بار این خبر اشتباه رو میزارید؟؟؟؟؟؟ یکم تحقیق هم بکنید بد نیست نوت ۸ حافظه داخلیش ۵۱۲ گیگابایت و با اس دی کارت ۵۱۲ گیگابایتی میشه جمعا یک ترابایت حالا بد نیست به گوشی اسمارتیزان هم یک نگاهی بکنید که حافظه داخلیش یک ترابایت و قبل از نوت ۸ هم اومده حالا هی بگید اولین اولین تازه حافظه داخلیش هم که نیست با اس دی کارت میشه ۱ ترابایت