کسب درآمد از اینترنت

با تازه‌ترین روش کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید

آیا جدا از شعارها و تبلیغاتی که هر روز شاهد آن‌ها هستیم و اغلب توخالی از آب درمی‌آیند، واقعا می‌توان بدون نیاز به سرمایه و حتی محل کار درآمد اینترنتی به دست آورد؟ جواب این سوال مثبت است. در این مطلب با تعدادی از راه‌های کسب درآمد اینترنتی و جدیدترین مدل ارائه شده در ایران توسط دیجی کالا که تحت عنوان افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing شناخته می‌شود، آشنا خواهید شد.

چطور از اینترنت پول دربیاوریم؟

به جرئت می‌توان گفت به تعداد آدم‌های دنیا می‌توان فکرهای خلاقانه هم داشت. بسیاری از شیوه‌های کسب درآمد اینترنتی به وسیله‌ همین خلاقیت‌ها شکل گرفته‌اند. تعدادی از متداول‌ترین روش‌های کسب درآمد شامل موارد زیر می‌شود:

جذب فالوئر: صفحه‌های مطرح اینستاگرامی درآمد بسیار زیادی کسب می‌کنند. آن‌ها چه از طریق فروش صفحه‌هایی که کاربران زیادی دارند و چه از طریق تبلیغ در پست‌ها و استوری‌ها درآمدشان را بالا می‌برند.

بالا بردن اعضای سایت: اگر در هر زمینه‌ای صاحب یک سایت هستید، سعی کنید تعداد اعضا و مشترکان آن را بالا ببرید. بعد از ثبت نام اعضا علاوه بر اینکه می‌توانید کاربرانتان را آنالیز کنید و محتوای سایت را با توجه به نیاز مخاطبان تولید کنید، از روش‌های مختلفی امکان درآمدزایی هم برایتان فراهم می‌شود.

این دو روش تا همین چند وقت پیش هم معروف‌ترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت بودند؛ افراد زیادی از طریق پیج‌های اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی تبلیغ می‌کردند؛ آن‌ها ممکن است نویسندگان وبلاگ‌های مطرح یا صاحبان سایت‌های فروش کالا باشند. این روزها اما علاوه بر دو روش بالا پای مشارکت در فروش هم وسط آمده است که به تازگی توسط دیجی کالا وارد دنیای مارکتینگ ایران شده و به کاربران امکان درآمدزایی می‌دهد، آن هم بدون داشتن سرمایه یا محل کار.

مشارکت در فروش چیست؟

مشارکت در فروش یا Affiliate Marketing نوعی از بازاریابی است که شخص سومی که  صاحب وبسایت، کانال‌های شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام یا صفحات اینستاگرام است، وارد پروسه همکاری در فروش می‌شود..

دیجی کالا از طریق افیلیت مارکتینگ به شما امکان درآمدزایی می‌دهد؛ پروسه این کار بسیار ساده است. کافی است وارد صفحه افیلیت مارکتینگ دیجی کالا شوید و به عضویت این بخش درآیید. چنانچه هرکدام از کاربران کانال تلگرام، وبسایت یا صفحه اینستاگرامتان از طریق شما وارد دیجی کالا شود و خرید کند، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

مراحل کسب درآمد اینترنتی از دیجی کالا

تنها سه مرحله ساده تا کسب کمیسیون و درآمد نامحدود فاصله دارید؛ برای کسب درآمد اینترنتی از طریق همکاری در فروش دیجی کالا به ترتیب مراحل زیر  عمل می‌کند:

1. ابتدا لازم است ثبت نام کنید و لینک اختصاصی بگیرید.

2. سپس دیجی کالا را در کانال تلگرام، وبسایت یا صفحه اینستاگرام خود تبلیغ کنید.

3. بعد از ثبت سفارش و در صورتی که خرید واقعی باشد و کالا مرجوع نشود، کمیسیون را دریافت خواهید کرد.

کسب درآمد از اینترنت

فرض کنیم سایتی دارید که به تولید محتوای مربوط به ترندهای آرایشی و بهداشتی دنیا می‌پردازد. شما می‌توانید بعد از ثبت نام در بخش افیلیت مارکتینگ دیجی کالا محصولات مرتبط به لوازم آرایشی را از بین کالاهای دیجی کالا انتخاب کنید، لینک مخصوص بسازید و آن‌ها را روی سایتتان قرار دهید. اگر کاربران سایتتان از طریق تبلیغات شما وارد دیجی کالا شوند و خرید کنند، شما هم کمیسیون دریافت خواهید کرد. به همین سادگی!

این روش چه مزایایی دارد؟

برای این کار نه نیاز به سرمایه‌گذاری دارید، نه احتیاج به محل کار؛ حتی لازم نیست از مشتری‌ها پشتیبانی کنید! شما صرفا تبلیغ می‌کنید و حق مشارکتتان را دریافت خواهید کرد، آن هم به صورت نامحدود!

برای اینکه بتوانید درآمد تقریبی‌تان از این روش را به دست آورید، کافی است سری به صفحه کسب درآمد اینترنتی دیجی کالا بزنید. این صفحه امکان محاسبه درآمد بر اساس حق کمیسیون و تعداد کلیک‌ها را به شما می‌دهد.

کسب درآمد از اینترنت

آیا این روش در دنیا معمول است؟

استفاده از افیلیت مارکتینگ در دنیا روش رایجی است؛ طوری که حتی فهرست‌هایی از کسانی که بیشترین درآمد را از این روش به دست آورده‌اند، تهیه شده است. اولین شخص این لیست، پت فلین Pat Flynn است که بعد از اینکه در سال 2008 از محل کارش اخراج شد، وبسایت خودش را راه انداخت و بعد از یک سال و نیم کار کردن بر روی سایتش توانست اولین درآمد خود را که معادل 8000 دلار بود، از طریق مشارکت در فروش سایت‌های دیگر  به دست آورد. او پنج سال بعد، یعنی در سال 2013 درآمدش را به ماهیانه 50 هزار دلار رساند. به جز پت فلین، جان چو John Chow، جرمی شومیکر Jeremy Shoemaker و ده‌ها نفر دیگر با داستان‌های مشابهی درآمدزایی مشارکتی داشته‌اند و امروز جزو افراد ثروتمند دنیای بازاریابی شناخته می‌شوند.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این خودش سرمایه میخاد

  2. ادم میترسه والا هیمن پولی هم ک داریم از دست بدیم این دوره زمونه نمیشه به چشما خودتم اعتماد کنی

  3. همش دروغ و کلاهبرداریه اگه واقعا همچین چیزی باشه نمیان به مردم بگن خودشون میرن تو کارش

  4. داش تو این مملکت مردم بزور شکمشونو سیر میکنن بعد……

  5. این غرتی بازیا چیه

  6. اینو که همه ما میدونیم و میدونیم که شدنی نیست دیگه