Vivo Play : فبلت 5.7 اينچ با دوربين 13 مگاپيکسل

روز به روز بر محبوبیت فبلت ها در بین مردم افزوده می شود و به همین دلیل تولیدکنندگان مختلف سعی دارند تا محصول یا محصولاتی را در این بخش روانه بازار کنند. یکی از آخرین محصولات معرفی شده در این بخش، فبلتی قدرتمند از شرکت چینی Vivo است ، در ادامه با مشخصات و. تصاویر بیشتر از این فبلت گجت نیوز را همراهی کنید

Vivo Play نام این فبلت است که دارای صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی ۱۰۸۰p و چیپ ست قدرتمند ۴ هسته ای اسنپ دراگون ۶۰۰ کوالکام می باشد. برخلاف سایر تولید کنندگان چینی، Vivo برروی این محصول خود قیمت پایینی نگذاشته است. قیمت آن حدود ۴۹۰ دلار می باشد.
بدون تردید Vivo Play دارای مشخصات فنی قابل توجهی است. همانطور که گفته شده صفحه نمایش ۵.۷ اینچی فول اچ دی، پروسسور ۱.۷ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۶۰۰، رمی ۲ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۴.۲.۲ جیلی بین از جمله مشخصات آن می باشد. البته برروی این فبلت اندروید خالص وجود دارد و این کمپانی از رابط کاربری با نام “Fun-touch” استفاده می کند که ساختاری شبیه به iOS اپل دارد.

در بخش دوربین، Vivo از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی Exmor RS سونی به همراه دیافراگم F/2.2 استفاده کرده است. دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی BSI می باشد. Vivo Play دارای ابعاد ۱۵۳.۸ در ۷۹.۶۸ در ۷.۹۹ میلیمتر و وزن ۱۸۷ گرم است. یک باتری بزرگ ۳,۴۰۰mAh نیز انرژی مورد نیاز این فبلت را تامین می کند.
اعلام شده که در این فبلت  از سنسورهای مختلف استفاده می شود، ضمن اینکه چیپ صوتی TI OPA2604 که قابلیت پشتیبانی از حالات BBE, SRS و Hi-Fiرا دارد از دیگر مشخصات این محصول جذاب است. Vivo Play قرار است در رنگ های مشکی و سفید و در نسخه های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی در اواخر ماه May روانه بازار شود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*