لوازم جانبی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 9

گالری تصاویر لوازم جانبی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 9

سامسونگ گلکسی نوت 9 همراه با انبوهی از لوازم جانبی رسمی معرفی شد. این لوازم جانبی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 9 شامل قاب‌های محافظ و پایه‌های شارژ بی‌سیم، مستقیم توسط سامسونگ یا زیر نظر آن ساخته شده‌اند.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 تنها چند قدم تا هزار دلاری شدن فاصله دارد. به دو دلیل که هر دو به قیمت گوشی مربوط می‌شود، خرید یکی از لوازم جانبی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 9 در کنار خود دستگاه ضروری است.

نخست این که باید برای اطمینان از مصون ماندن هزار دلاری که پرداخت کرده‌اید، چند ده دلار نیز به منظور خرید یک قاب محافظ محکم پرداخت کنید. نکته دوم اینجاست که افرادی که سخاوتمندانه در همین ابتدای کار هزار دلار برای خرید گوشی می‌پردازند، برای خرید لوازم جانبی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 9 نیز مشکل مالی نداشته و بهتر است گوشی هوشمندشان را به وسیله این لوازم شکیل‌تر کنند!

لوازم جانبی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 9

لوازم جانبی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 9 مزایای و معایب خاص خود را دارند. مزیت اصلی آن‌ها، رسمی بودن و ساخته شدن توسط خود سامسونگ یا حداقل تحت نظر این شرکت است، به همین دلیل خیال کاربران از بابت کیفیت آن‌ها جمع خواهد بود. اما ایراد این محصولات قیمت بالای آ‌ن‌ها است، به طوری که با کمی صبر قادر خواهید بود محصولات مشابه ساخت دست سایر سازندگان لوازم جانبی را با قیمت‌هایی پایین‌تر خریداری کنید.

در بین قاب‌های محافظ رسمی گلکسی نوت 9 مدل‌های Clear View Standing Case ،Silicone Cover Case ،LED View Cover Case و Protective Stand Cover Case چشم‌نوازی می‌کنند، چرا که آن‌ها برای پرچمداران پیشین نیز عرضه شده و کاربران از کیفیت و ویژگی‌هایشان مطلع هستند. قیمت این لوازم جانبی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 9 از 30 دلار برای قاب Clear Case شروع شده و به 59 دلار برای LED View می‌رسد. محصولات مشابه برای گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 9 نیز دارای قیمت‌های مشابهی هستند.

اما در بین این محصولات، دو پایه شارژ بی‌سیم گوشی بیش از همه دلربایی می‌کند. امسال بیش از یک پد شارژ وایرلس عرضه شده است. در کنار یک شارژر بی‌سیم عادی که تقاوت چندانی با مدل‌های سال گذشته ندارد، یک مدل جدید با عنوان Wireless Charger Duo نیز عرضه شده است.

پد شارژ بی سیم گلکسی نوت 9

مزیت این مدل علاوه بر امکان شارژ سریع گوشی به صورت وایرلس، امکان شارژ همزمان ساعت سامسونگ گلکسی واچ محسوب می‌شود که همراه با گلکسی نوت 9 به تازگی معرفی شده است. خوشبتانه شارژر وایرلس Wireless Charger Duo با هر گوشی پشتیبانی‌کننده از فناوری شارژ بی‌سیم کار می‌کند، اما فقط محصولات سامسونگ قادر به بهره بردن از ویژگی شارژ بدون سیم سریع خواهند بود. در ادامه، عکس‌های این محصولات را مشاهده خواهیم کرد. برای اطلاع دقیق از قیمت همه لوازم جانبی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 9 به مطلب زیر مراجعه کنید.

گالری عکس‌های لوازم جانبی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. پس گلکسی واچش کو اونم که جز لوارم جانبی هاش معرفی شد

  2. کثافطا نماد شیطان پرسی توش گذاشتن

  3. اصلا این سامسونگ کلا سلیقه نداره