هدست واقعیت ترکیبی Magic Leap

فروش هدست واقعیت ترکیبی Magic Leap آغاز شد

فروش هدست واقعیت ترکیبی Magic Leap با نام “One Creator Edition” و قیمتی بسیار بالا آغاز شد. ظاهرا هدست مجیک لیپ بیشتر برای توسعه‌دهندگان در نظر گرفته شده است.

بعد از انتشار شایعاتی پیرامون زمان عرضه هدست جدید مجیک لیپ، حالا مدیران از آغاز فروش این محصول پیشرفته خبر داده‌اند. ظاهرا توسعه‌دهندگان آمریکایی یا نخستین افرادی که برای خرید ثبت نام کرده بودند می‌توانند سخت افزار مورد نیاز را با قیمت 2295 دلار خریداری کنند. موجودی هدست واقعیت ترکیبی مجیک لیپ، محدوده بوده و در شش شهر شیکاگو، لس آنجلس، میامی، نیویورک،سیاتل و منطقه خلیج سان‌فرانسیسکو در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. کاربران سایر شهرها نیز می‌توانند در صورت تمایل، نام خود را برای فروش مجموعه بعدی رزرو کنند.

خریداران نباید در انتظار مجموعه‌ای عظیم از نرم افزارهای مختلف باشند. نسخه “Creator Edition” تنها شامل برخی «تجربیات پیش‌نمایش» همچون اپلیکیشن مشترک با “Sigur Rós”، اپلیکیشن “Create” و بازی جذاب “Dr. Grordbort’s Invaders” می‌شود. این مجموعه واقعا مناسب افرادی است که قصد توسعه اپلیکیشن اختصاصی خود برای سیستم عامل واقعیت ترکیبی مجیک لیپ را دارند، نه افرادی که با استفاده از یک کاتالوگ کامل می‌خواهند سرگرم شوند.

برای بسیاری از افراد، سوال بزرگتر این است که مجیک لیپ چه زمانی هدستی که برای مصرف‌کنندگان در نظر گرفته شده باشد را عرضه می‌کند. و متاسفانه ما هیچ پاسخ روشنی برای این سوال نداریم. مجیک لیپ علاوه بر تهیه کاتالوگی کامل از اپلیکیشن های متنوع، باید قیمت فناوری خود را کاهش داده و مشکلات موجود را برطرف کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید می‌توانید ویدیوی ضمیمه‌شده را تماشا کنید.

ویدیوی رسمی هدست واقعیت ترکیبی Magic Leap

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یعنی الان کسب و کار فقط با اینا خوب میگیره ها .ادم بتونه یه سرمیاه پاش بزاره با این واقعیت مجازیا میشه حسابی پول پارو کرد

  2. قیمتش چقدری در میاد برامون حالا؟
    نمیخام بخرما همینجوری برای اطلاعات عمومی😕😕

  3. الان حدکدا سه سالی میشه تو کف داشتن یدونه از اینام