مشاهده موجود زنده بیگانه

ادعای مشاهده موجود زنده بیگانه توسط یکی از مهندسان ناسا

ادعای مشاهده موجود زنده بیگانه توسط یکی از ستاره شناسان ناسا توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. اثبات مشاهداتی از این دست می تواند زندگی و فضای ذهنی انسانها را برای همیشه دستخوش انقلابی عظیم کند.

لیلاند ملوین یکی از ستاره شناسان و مهندسین ناسا است. او اخیرا اعلام کرده که موجودات فرازمینی را در فضا مشاهده کرده است. این ادعا می تواند بسیار بزرگ باشد اما به یقین به مانند ادعاها و اعترافات مشابه دیگری از این دست نمی‌توان راهی برای رد و یا اثبات آن یافت.

اورگانیک و شبه بیگانه بودن توصیفی است که ملوین برای آنچه که مشاهده کرده بکار می برد. ادعای ملوین که از مهندسین با سابقه ناسا است شکارچیان بشقاب پرنده را بشدت به وجد آورده است.

مشاهده موجود زنده بیگانه و پاسخ ناسا

ملوین که قبلا به عنوان یک فوتبالیست فعالیت می‌کرده، ادعا دارد که موجودی شبیه به موجودات بیگانه، کاملا اورگانیک و زنده را در محل بارگیری شاتل فضایی آتلانتیس مشاهده کرده که بر مدار زمین در گردش بوده است.

ملوین و همکارانش با مشاهده آنچه که آنها از آن به عنوان یک موجود زنده یاد می کنند بشدت هیجان زده می شوند و به سرعت دست بکار شده تا گزارش مشاهدات خود را برای ناسا ارسال نمایند. گویا موجود یاد شده دارای بدنی شفاف و منحنی بوده است.

اما پاسخ کارشناسان ناسا متفاوت بود؛ آنها اعلام کردند که در این بین هیچ چیز مرموزی رخ نداده است و آنچه که مهندس یاد شده و همکارانش مشاهده کرده اند تنها قطعه‌ای از یخ بوده که از بدنه شاتل جدا شده است و حرکات این قطعه یخ باعث ایجاد توهم مشاهده موجود بیگانه و یا موجود زنده در آنها شده است.

مشاهده موجود زنده بیگانه و کنجکاوی بی پایان بشر

فضا و آسمان همواره کنجکاوی انسان را برانگیخته است. انسان ها کمتر به این موضوع می‌اندیشند که در صورت کشف حیات فرازمینی، زندگی بر روی زمین دستخوش چه تحولاتی خواهد شد، آنها تنها در صدد ارضا کنجکاوی دیرینه خود هستند؛ اینکه آیا زندگی فرا زمینی وجود دارد یا خیر؟

این نخستین بار نیست که یک ستاره شناس و یا کارشناس خبره در زمینه مشاهده موجودات فضایی اظهار نظر می کند. ناسا همواره سعی کرده تا یک توضیح منطقی برای مشاهدات ارائه دهد و معمولا امکان مشاهده یک موجود بیگانه و یا فرازمینی را رد کرده است.

اینکه آیا ناسا از روی عمد این کار را انجام می دهد و نیز آیا اصلا زندگی فرازمینی وجود دارد یا خیر، جز اسراری هستند که همچنان بدون پاسخ باقی مانده‌اند و عطش عظیمی در انسان وجود دارد تا بتواند پاسخی برای این سوالات پیدا کند. انسان می خواهد بداند که آیا در این کیهان لایتنهای تنهاست و یا اینکه موجودات زنده دیگری در اعماق کهکشانها و در سیارات دیگر زندگی می کنند.

به هر حال گزارشاتی از این دست کم نیستند. گزارشاتی از قبیل مشاهده موجودات زنده در فضا و یا محاصره شدن توسط موجودات عجیب فضایی. برخی حتی به صراحت به اظهار این عقیده می‌پردازند که در سراسر آسمان موجوداتی متفاوت با فناوریهای پیشرفته در رفت و آمد هستند. همه موارد یاد شده ادعاهایی هستند که تا کنون نه پاسخی قانع کننده برای آنها پیدا شده و نه مدرک علمی متقتی وجود دارد که آنها را به اثبات برساند.

سوالاتی از این دست برای همیشه با انسان باقی خواهد ماند. شاید روزی برسد که انسان بتواند با ادله کافی علمی به همه آنها پاسخ دهد و از این آشفتگی ذهنی رهایی یابد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

19 دیدگاه

  1. با سلام.به نظرمن موجوداتی در کرات دیگر باید وجود داشته باشد.چرا که از امام جعفر صادق(علیه السلام) سوال میشود که آیا عالمی بجز زمین وجود دارد.وحضرت علیه السلام میفرمایند به خدا سوگند که 12 هزار عوالم دیگر وجود دارد که ما اهلبیت در هر 12 هزار عالم امام وپیشوا هستیم.

  2. از نظر من اون ها وجود دارن هم دوستدارم ببینمشون هم به اندازه خیلی زیاد ازشون میترسم .

  3. اگه واقعا وجود داشته باشه ومن هم مطمئنم وجود داره از لحاظ مذهبی دیدگاه مردم نسبت به زندگی ودنیا ودین عوض میشه.ودولتها نمیتونن مردم رو بچاپند. …

  4. The Canadian Defense Minister officially states that aliens are working with governments

    https://www.youtube.com/watch?v=coEuWxNFoUo

  5. هر بار یه چیز میگن

  6. متاسفانه در مورد دنیای ما کره زمین هیچ چیز آرمانی وجود نداره که دولتها بیان بخاطر اون فوق سری ترین تحقیقات و دستاورد هاشونو در اختیار عموم قرار بدن.چرا اینکارو بکنن برای بالا بردن سطح آگاهی انسانها؟ این خیلی فکر خوشبینانه ایه متاسفانه دنیای ما خیلی بی رحم تر ازینهاست و در واقع تک تک انسانها که کف و بستر جامعه رو تشکیل میدن برای دولتها هیچ ارزشی ندارن و فقط پول و قدرته که برای دولت ها اهمیت داره. و تمام تلاش مردم برای آگاه شدنشون این هست که چنین اطلاعاتی فقط در حد یه شایعه بین مردم دهان به دهان پخش میشه و هیچوقت علنی و رسمی نمیشه.مساعلی مثل تکنولوژی های فوق پیشرفته ناسا دستاوردهای فوق پیشرفته فضایی رویت یوفو ها موجودات فضایی و ارتباط اونها با زمین برنامه ریزی هایی که برای سکونت نسل بشر رو سیاره های دیگه دارن استخراج فلزاتی که از سیارات دیگه و شهاب سنگ ها انجام میدن پایگاه هایی که روی نیمه تاریک کره ماه دارن و من از دیدن تصاویرش تنم به لرزه افتاد.برنامه هایی که برای سفرهای میان ستاره ای دارن و کاوشگر هایی که به منظومه ها و قسمت های فوق دور دست کهکشان راه شیری فرستاده شده اطلاعاتی که راجب سیاره های سکونت پذیر و موجودات زنده ساکن در اون سیارات دارن همشون سربسته هست و هیچوقت منتشر نمیشه.

    • با سلام.دوست عزیز با تمام احترامی که برای نظر شما قائلم باید خدمتتون عرض کنم که تمام ادعاهای آمریکا راجع به ایجاد پایگاه در ماه و دیگر سیارات و حتی سفر به ماه دروغی بیش نیست که برای بزرگ جلوه دادن خودشون عنوان میکنن.(القای تفکر شیطان بزرگ بودن) من آدم ضد آمریکایی نیسنم برعکس شیفته بعضی از امکانات و روش زندگیشونم.موفق باشید.

  7. دو حالت بیشتر نداره یا مهندساش یک چیزی میزنن این چیزارو می بینن وگرنه طرف مهندس ناسا باشه بالغ باشه

    انوقت چشم و عقلش فرق بین یخ و یوفو رو تشخیص نده چقدر مضحک ، دومیش هم این هستش که ناسا طبق

    روال همیشه با دروغ پردازی و کثیف بازی سعی در مخفی کردن این پدیدهای اشکار داره

  8. اخ چه کیفی میده اگه واقعی باشه

  9. دیگ دیدن این چیزا فک نکنم خیلی عجیب باشه اونم الان تو این دور زمونه که هرچیزی ممکنه و تعجب اور نیس

  10. بابا طرف مهندسه یه چیزی میدونه

  11. ادعای خالی ک کافی نیست تا وقتی شواهد و مدارکی در کار نباشه

  12. چیزی که زیاده از این دست خبرها و حتی ویدیو ها اما هیچکدومش کسی قلبن باور نداره که واقعا موجوده!
    تا اینکه واقعا همه با چشم سر ببینیم اونوقت یه چیزی،
    در غیر اینصورت همه خبرها در مورد فرازمینی ها در اینده هم منتشر بشه مثله همیشه پوچو بی فایده هست.
    واسلام.

  13. این قصه ها همشون نقشه غرب هست برای منحرف کردن مغز مسلمین جهان . ما مردم ایران بازیچه غرب نخواهیم شد