گوشی Xiaomi Pocophone F1

گوشی Xiaomi Pocophone F1 در یک ویدیوی نگاه نزدیک نشان داده شد

گوشی Xiaomi Pocophone F1 در یک ویدیوی نگاه نزدیک رخ نشان داد. حالا ما با بسیاری از مشخصه‌های فنی گوشی جدید شیائومی پوکوفون اف 1 آشنا هستیم.

شیائومی اخیرا یک زیربرند جدید را با نام “POCO” در هند معرفی کرده است و انتظار می‌رود پوکوفون F1 نخستین موبایل این خانواده باشد. بعد از انتشار تصاویر و اطلاعاتی از مشخصات فنی این تلفن هوشمند، حالا نخستین ویدیوی نگاه نزدیک از گوشی Xiaomi Pocophone F1 در اختیار ما قرار گرفته است تا پیش از معرفی، به صورت کامل با این موبایل آشنا شویم.

این ویدیو، چیزی که پیش‌تر در یکی از فروشگاه‌های رومانیایی دیده بودیم را تایید می‌کند. همانند گوشی Mi 8، نمایشگر گوشی جدید شیائومی با یک ناچ عریض همراه خواهد شد. بخش بالایی دستگاه میزبان جک 3.5 میلی‌متری صداست و در قسمت پایینی نیز پورت یو اس بی نوع C در کنار اسپیکر قرار گرفته‌اند. پوکوفون اف 1 در بخش پشتی به دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت مجهز شده و از رابط کاربری MIUI 9 به عنوان سیستم نرم افزاری استفاده می‌کند.

مورد جالب دیگر، عرضه محصول جدید چینی‌ها در سه نسخه با پیکربندی‌های مختلف 6GB/128GB ،6GB/64GB و 8GB/256GB است. نسخه‌های 6 گیگابایتی در چهار رنگ آبی، قرمز، خاکستری و چیزی که به آن “gradient” به معنی «متحرک» یا «شیب‌دار» می‌گویند، به فروش خواهد رسید. ما حدس می‌زنیم “gradient” در واقع یک بافت باشد، نه یک رنگ خاص. نسخه 8 گیگابایتی با تمام این رنگ‌های تولید خواهد شد و به جای رنگ قرمز، سازندگان رنگ دیگری با نام “Kevlar” را در نظر گرفته‌اند. ظاهرا گوشی جدید شیائومی با قیمت 500 تا 600 دلار برای نسخه‌های مختلف روانه بازار هند می‌شود.

نگاه نزدیک به گوشی Xiaomi Pocophone F1