موتورولا ریزر وی 3

موتورولا ریزر وی 3 ؛ نوستالژی انقلابی گوشی های تاشو (گجت تی وی)

موتورولا ریزر وی 3 (Motorola RAZR V3) یکی از محصولات انقلابی دهه 2000 بود که تحولی عظیم در زمینه طراحی و تولید گوشی های موبایل ایجاد کرد. در گجت تی وی امروز، با این موبایل تاشو و محبوب بیشتر آشنا خواهیم شد.

امروزه صفحه نمایش بزرگ به یک ویژگی واحد در میان پرچمداران و محصولات گران‌قیمت تبدیل شده و شما کمتر پرچمداری را پیدا می‌کنید که با نمایشگری کوچکتر از 6 اینچ در اختیار کاربران قرار بگیرند. اما سال 2004، موتورولا با عرضه موبایل تاشو ریزر V3، انقلابی در صنعت تلفن های همراه به پا کرد.

موتورولا ریزر وی 3 با قیمت 650 دلار به فروش می‌رسید!

در این دستگاه خبری از پردازنده هشت هسته‌ای، صفحه نمایش غول‌پیکر، باتری بزرگ یا حتی هوش مصنوعی نبود؛ در عوض، موتورولا ریزر وی 3 با بهره‌گیری از نمایشگر 2.2 اینچی و دوربین پشتی 0.3، قابلیت‌های جذابی همچون کیبورد الکترولومینسنت داشت که در هیچ موبایلی نمی‌توانستید آن را پیدا کنید. جالب است بدانید این گوشی در زمان عرضه رسمی با قیمت 650 دلار به فروش می‌رسید. پس از آن نیز نسخه‌های دیگر RAZR V3 با قیمتی پایین‌تر روانه بازار شدند تا این گوشی به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین موبایل های جهان تبدیل شود.

اگر شما هم یکی از دارندگان این گوشی تاشو بودید، پیشنهاد می‌کنم تماشای این ویدیوی نوستالژیک را از دست ندهید. امیدواریم موتورولا با عرضه یک محصول متفاوت یا احیای یکی از محصولات قدیمی خود، باز هم نبض بازار را به دست گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من ده سال پیش این گدشیو داشتم عالی بود

  2. این چیه بابا مردم بیکارن اینو بخرن

  3. دیگ فک کنم الان به هرکی بگی موتورلا اصا نشنیده باشه و نشناسه .

  4. آخی یادش بخیر یه زمانی هر کی از این گوشی تاشو ها داشت حکم کسیو داشت ک الان آیفون ایکس داره