مشخصات سونی اکسپریا XZ3

مشخصات سونی اکسپریا XZ3 لو رفت؛ اسنپدراگون 845، 6 گیگ رم و بیشتر

مشخصات سونی اکسپریا XZ3 به صورت کامل لو رفت. ظاهرا اکسپریا ایکس زد ۳ قرار است به تراشه اسنپدراگون 845 در کنار 6 گیگابایت رم و دوربین دوگانه مجهز شود.

Xperia XZ3 پرچمدار جدید شرکت سونی است که انتظار می‌رود اواخر ماه جاری میلادی در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شود. طی چند ماه اخیر، مشخصات سونی اکسپریا XZ3 از طریق منابع مختلف لو رفته است. این گوشی همچنین ماه گذشته در وب‌سایت یکی از فروشندگان انلگستانی نیز لیست شد. یکی از شایعات اخیر که توجه تمام علاقه‌مندان به تلفن های هوشمند را به خود جلب کرد، احتمال تجهیز پرچمدار آینده سونی به دوربین پشتی 48 مگاپیکسلی بود. اما حالا سندی تازه منتشر شده که با رد این شایعه، از وجود سیستم دوربین دوگانه خبر می‌دهد.

مشخصات سونی اکسپریا XZ3

بر این اساس، دوربین پشتی گوشی جدید سونی از یک سنسور 19 مگاپیکسلی با لنز f/1.8 و یک سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز f/1.6 تشکیل شده و بخش جلویی هم میزبان دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی خواهد بود. در حقیقت، به نظر می‌رسد سونی از دوربین گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم در موبایل جدید خود استفاده کرده است.

اکسپریا XZ2 با 4 گیگابایت رم عرضه شده بود، در حالی که نسل جدید این گوشی با 6 گیگابایت رم روانه بازار می‌شود. به علاوه، کاربران می‌توانند از حافظه داخلی 128 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی برای ذخیره اطلاعات استفاده کنند. اکسپریا ایکس زد ۳ از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت خواهد گرفت. از صفحه نمایش 5.7 اینچی نسل قبلی با وضوح 1080×2160 و نسبت 18:9 قرار است مجددا در نسل جدید استفاده شود. یک باتری 3240 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 هم نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. نسل جدید موبایل ژاپنی‌ها با 10.1 میلی‌متر ضخامت و 181 گرم وزن، سبک‌تر و باریک‌تر از نسل قبلی خواهد شد چرا که در گذشته Xperia XZ2 با وزن بالای 198 گرم و ضخامت 11.1 میلی‌متر به فروش می‌رسید.

از آنجایی که این گوشی تفاوت چندانی با نسل قبلی نداشته و شاهد هیچ فناوری یا نوآوری تازه‌ای در آن نیستیم، ممکن است سازندگان از نام Xperia XZ2s برای آن استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. واقعا نمیفهمم هدف سونی از تولید این گوشیای بدردنخورش چیه اخه هیچ تجدید نظر هم نمیکنه همونو هربار میره بیرون