پردازنده های نسل نهمی اینتل

زمان عرضه پردازنده های نسل نهمی اینتل مشخص شد

زمان عرضه پردازنده های نسل نهمی اینتل مشخص شد. کمپانی قصد دارد این پردازنده ها را در مدل‌های Core i5، Core i7 و Core i9 عرضه کند.

شایعات خبر از عرضه پردازنده های نسل نهمی اینتل در ماه اکتبر (مهر/آبان ماه) می‌دهند. در حالی که تراشه‌های 10 نانومتری Cannon Lake اینتل تا سال 2019 عرضه نمی‌شوند، امسال آن‌ها می‌خواهند یک نسخه‌ی بازسازی شده از پردازنده 14 نانومتری فعلی خودشان را ارائه کنند. Wccftech گزارش می‌دهد که اینتل قصد دارد پردازنده های نسل نهمی Core i9، Core i7 و Core i5 خودش را در یکم اکتبر (9 مهر ماه) عرضه کند.

پردازنده های نسل نهمی اینتل

بالارده‌ترین پردازنده این خانواده Core i9-9900K نام دارد که انتظار می‌رود از 8 هسته و 16 ترد (هسته مجازی) برخوردار باشد. اسناد به بیرون درز پیدا کرده نشان می‌دهند که این می‌تواند نخستین پردازنده دسکتاپی Core i9 باشد که از 16 مگابایت کش L3 و چیپ گرافیکی UHD 620 شرکت اینتل بهره می‌برد. حتی پردازنده نسل نهمی اینتل Core i7 نیز انتظار می‌رود از 8 هسته و 8 ترد (نسبت به 6 ترد در نسل فعلی) بهره‌مند باشد، در حالی که مدل Core i5 آن نیز از 6 هسته و 6 ترد بهره می‌برد.

گزارش شده است که اینتل نخستین پردازنده‌های قابل اورکلاک خودش را پیرو دیگر پردازنده های نسل نهمی در اوایل سال آینده به عرضه درخواهد آورد. اگر 9 مهر ماه این پردازنده ها به معرفی برسند، سپس ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم اواخر سال 2018 میلادی به عرضه‌ی جهانی برسند. بدیهی است هرکسی که به فناوری نزدیک است، سخت در انتظار آن هستند تا عملکرد دقیق آخرین پردازنده های شرکت اینتل را با تراشه های رایزن شرکت AMD در گیمینگ و دیگر وظایفی که از پردازنده ها می‌خواهیم، مقایسه کنیم. ما می‌توانیم پاسخ به تمامی این پرسش ‌ها را در اواخر ماه آینده میلادی بیابیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به چ کاری میاد؟؟؟؟