ادعای کشف کشتی فرازمینی ها

ادعای کشف کشتی فرازمینی ها در مثلث برمودا

ادعای کشف کشتی فرازمینی ها تنها یک ادعای ساده نیست که بتوان از کنار آن گذشت. گزارشات و ادعاهایی از این دست می تواند موجی از سوالات مختلف را در ذهن بشر ایجاد کند و جهان بینی او را با چالش های جدی روبرو سازد.

ادعای کشف کشتی فرازمینی ها مورد جدیدی است که توسط دارل میکلاس صورت گرفته است. او از کاشفان شبکه تلویزیونی دیسکاوری است. میکلاس و دیگر اعضا تیمش معتقدند که در زیر مثلث برمودا و در نزدیکی باهاما، سازه مرموزی را در زیر دریا کشف کرده اند که احتمال دارد یک کشتی باستانی و متعلق به موجودات فرازمینی باشد.

مثلث برمودا

مثلث برمودا

مثلث برمودا که به نام مثلث شیطان هم معروف است قلمرویی از اسرار ترسناک و شگفت انگیز است. برمودا که منطقه‌ای در ناحیه غربی اقیانوس اطلس شمالی است سرزمین رموز و اسرار پیچیده ایست که تاکنون علم نتوانسته علتی منطقی و علمی برای آن پیدا کند.

گزارش ها و روایت هایی که از این منطقه به گوش می رسد همواره دارای یک صفت مشترک هستند؛ اینکه این منطقه بسیار خطرناک است. یکی از ویژگی هایی که برمودا را تبدیل به قلمرویی شیطانی کرده و این واژه را هم رده مرگ و تباهی قرار می دهد، گزارشات متعددی است که جملگی بر ناپدید شدن ساخته های غول پیکر دست بشر مانند هواپیما، کشتی  و…تاکید دارند. چنین پدیداه ای را نمی توان با هیچ منطقی از دنیای فیزیک توضیح داد.

شرایط خاص مثلث برمودا باعث شده تا بسیاری از دنیای علم و فیزیک فاصله گرفته و سعی در یافتن توضیحاتی غیر علمی برای پاسخ به سوالات خود بنمایند. آنها عقیده دارند منشا تمامی اتفاقات ناگوار و خطرناکی که در مثلث برمودا رخ می دهد به ماوراء الطبیعه و موجودات فرازمینی و ناشناخته باز می گردد. به هر حال شرایط خطرناک و خاص منطقه در حدی جدی است که هیچ تضمینی برای سلامت کشتی و هواپیمایی که از این قلمرو رد می شود وجود ندارد و هر آن ممکن است به شکلی غیر قابل توضیح ناپدید شده و نابود گردد.

آشنایی کامل با مثلث برمودا:

اسرار مثلث شیطانی برمودا

ادعای کشف کشتی فرازمینی ها و استدلالهای کاشف

کشف کشتی فرازمینی ها در مثلث برمودا

اما داستان کشف میکلاس از این قرار است. میکلاس نقشه ای در دست داشته که در آن مختصات بقایای یک کشتی در زیر آب های برمودا مورد اشاره قرار گرفته است. نقشه یاد شده تنها به شرح مختصات محل قرار گرفتن کشتی اشاره داشته و هیچ توجهی به شرایط ویژه و خاص کشتی نداشته است. ویژگی هایی آنچنان عجیب که میکلاس و تیمش را وادار کرده تا به صراحت اعلام کنند که کشف صورت گرفته مربوط به بقایای کشتی فرازمینی ها است.

میکلاس به منظور انجام اکتشافات ترسناک خود در زیر آبهای مثلث شیطان نقشه ای بسیار مهم به همراه دارد. این نقشه توسط یکی از فضانوردان ناسا بنام گوردن کوپر ترسیم شده است. کوپر در دهه ۶۰ میلادی این نقشه را آماده ساخت و در آن به ۱۰۰ نقطه نابهنجار اشاره دارد.

کشف بقایای این کشتی در زمانی صورت گرفت که میکلاس و دیگر اعضا تیم در حال فیلمبردای یکی از برنامه های شبکه دیسکاوری بودند. میکلاس آنچنان در خصوص کشف خود مطمئن است که در یکی از مصاحبه هایش عنوان کرده که قصد دارد کشتی بیگانگان! را به خشکی منتقل کند.

کشف کشتی فرازمینی ها در مثلث برمودا

آنچه که میکلاس در زیر آبهای تاریک مثلث برمودا کشف کرد شباهتی به بقایای یک کشتی غرق شده در دریا ندارد. در واقع شکل عجیب و منحصر بفرد بقایای این کشتی، نقطه قوت استدلال میکلاس در خصوص منشا فرازمینی این سازه است. آنچه که میکلاس آن را کشتی فرازمینی ها عنوان می کند هیچ شباهتی به ساخته های عادی دست بشر ندارد و مهمتر اینکه هیچ شباهتی هم به کشتی هایی که انسان تاکنون آنها را روانه آبهای سطح کره زمین نموده ندارد.

کشف بقایای کشتی های باستانی مورد جدید و تازه ای برای میکلاس و تیمش نیست. اما ادعای کشف کشتی فرازمینی ها موردی تازه و جدی است. آنها سالهاست که در این زمینه تجربه دارند و با شمایل کشتی ها و تغییرات صورت گرفته در طول تاریخ تکامل آنها آشنا هستند. بر این اساس میکلاس با تاکید بسیار بیان می کند که بقایای یاد شده هیچ شباهتی به کشتی های دیگر و یا پدیده های طبیعی ندارد. این سازه عجیب با مرجان پوشیده شده و ضخامت مرجان ها نشان می دهد که  این سازه صدها سال است که در زیر آب باقی مانده است.

کشف کشتی فرازمینی ها در مثلث برمودا

تصور عامه بر آن است که مثلث برمودا تنها یک منطقه آبی را شکل می دهد. این در حالی است که نقشه های مربوط به این منطقه نشان می دهند برمودا خشکی های بسیاری را نیز شامل می شود. از کار افتادن سیستم های الکترونیک در زمان عبور از این مثلث یکی از مواردیست که گزارشات متعددی در خصوص آن مخابره شده است.

میکلاس قصد دارد با استفاده از نقشه کوپر اکتشافات خود را ادامه دهد. او اعتقاد دارد در صورت کنکاش بیشتر می تواند به مدارک و شواهدی دست یابد که تعلق کشتی به موجودات فرازمینی را اثبات کند.

کاشف شبکه دیسکاوری موضوعی را مرا مطرح می کند که در عین ترسناک بودن کنجکاوی انسان را بشدت تحریک می کند. او می گوید کوپر نقشه را به گونه ای ترسیم کرده که انگار قصد دارد بگوید چیزهای بیشتری در این بخش وجود دارد و تلاش بیشتری را طلب می کند. به احتمال زیاد گوردن کوپر هم بر این موضوع اشراف کامل داشته که بقایای کشتی یافت شده متعلق به موجوداتی از دنیایی دیگر است.

میکلاس در توصیف خود از کوپر، او را فضانوردی عنوان می کند که اعتقادی کامل به وجود فرازمینی ها داشته و گویا حضور آنها بر روی زمین و نیز مثلث برمودا از امور بدیهی مورد نظر کوپر بوده است. ادعای کشف کشتی فرازمینی ها توسط میکلاس در حال حاضر ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده و سوالات بسیاری را موجب گردیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

21 دیدگاه

  1. من مطمعنم ک وقتی ک قیامت شه دنیا ب وسیله ی همین مثلث نابود میشه و بعد خدا دوباره زمینو میسازی میدونم یکم احمقانس ولی ممکنه

  2. به گفته قرآن موجودات دیگر وجود دارند ولی انسان اشرف مخلوقات است، این که ما توجهی به نشانه ها نداریم ولی دانشمندان غربی بشدت به دنبال کشف و ارتباط با این موجودات هستند از ساده نگری ما به مسائل نشأت گرفته است. جهان سوم به دنبال حل مشکلات روزانه و پیش پا افتاده و تکراری است در صورتی که دانشمندان و متفکران غربی به دنبال کشف بزرگترین رازهای عالم و بشریت هستند.

  3. منظور ازکشتی تو زبان رسمی سفینه است

  4. فرازمینیم یارانه میگیره

  5. سلام موجودات فضایی بنظرم همون اجنه ها هستند که در این زمان که اسراییل اسرار جادوهای ملک سلیمان را پیدا کرده بیشتر در فیلم ها و در دنیا پخش شدن

  6. من یک داستان خوندم حالا واقعی بود یا دروغ نمیتونم تایید کنم ، بوسیله خود ربوده شده این داستان نوشته ، دو نفر ایرانی تو نیشاپور شاهد دیدن یک بشقاب پرنده می بینن و بعدش یکی از ان دو نفر بوسیله فرازمینیها نژاد خاکستریها دزدیده میشه و نوشته بود توی منطقه مثلث بمودا زیر آب یک پایگاه یا سفینه فضایی دارند و خیلی چیزهای دیگه ، احتمالا یک چیزی هست اما چه چیز معلوم نیست

  7. اینا همشون قصه های غرب هست برای منحرف مغز مسلمین ایران . جوانان ایران اسلامی بازیچه غرب نخواهند شد

  8. خدا بهمون رحم کنه معلوم نیس چه نقشه ای برا ما زمینی های بدبخت کشیدن

  9. یعنی دیگ جایی نمونده رو زمین پای فرازمینی ها بهش باز نشده باشه

  10. اگه فرازمینی هستن کشنی چرا سوار میشن

    • جناب old boy دانشمند قرن 😄 منظور از کلمه کشتی برای اینه که یه سفینه خیلی بزرگه تا حالا نشنیدی بگن کشتی فضایی
      (خدایی هیچی نمیدونین) نظر ندین لطفا 😂