لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1

لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1 به عنوان سبک‌ترین لپ تاپ لنوو معرفی شد

لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1 (Lenovo Thinkpad P1) به عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ این کمپانی چینی در کنار تینک پد پی 72 (Lenovo Thinkpad P72) معرفی شدند. در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا خواهیم شد.

شرکت لنوو با معرفی و ارائه لپ تاپ های سری ThinkPad، محصولاتی پرقدرت و متنوع از جمله X1 Carbon را در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار می‌دهد. در همین راستا، محصولات خانواده Thinkpad P برای عرضه دستگاه‌هایی قدرتمند اما باریک در نظر گرفته شده‌اند؛ چیزی که می‌توان آن را مشخصه اصلی لپ تاپ های Thinkpad P1 و Thinkpad P72 در نظر گرفت.

مشخصات لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1

اگرچه در مدل‌های قبلی از منبع تغذیه‌ای بزرگ استفاده می‌شد، اما اندازه لنوو تینک پد P1 در حدود 35 درصد کاهش یافته و با ضخامت 18.8 میلی‌متر و 3.76 پوند (1.7 کیلوگرم) وزن، سبب شده تا از آن به عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ ایستگاه کاری لنوو یاد کنیم. این محصول جدید با صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K و کارت‌های گرافیک سری Quadro P انویدیا (حداکثر P2000) به فروش می‌رسد. علاوه بر این، نسل هشتم پردازنده‌های سری Core اینتل با حداکثر فرکانس کاری 4.6 گیگاهرتز در کنار 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 4 ترابایت هارد، به عنوان مغز پردازشگر دستگاه در خدمت کاربران خواهد بود.

به عنوان جایگزین کامپیوترهای رومیزی، لپ تاپ لنوو تینک پد پی 72 با حداکثر 6 ترابایت هارد سخت، حداکثر 128 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 16 گیگابایت حافظه Intel Optane برای پردازش اطلاعات فوق سنگین عرضه می‌شود. این محصول قدرتمند نیز به نمایشگر 17.3 اینچی و کارت گرافیک Quadro P5200 انویدیا تجهیز خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از پایان آگوست، لپ تاپ های لنوو تینک پد پی ۱ را در کنار تینک پد پی ۷۲، به ترتیب با قیمت‌های 1949 و 1799 دلار خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. آقا اگه منظورتون از ایستگاه کاری workstation این یه مدل و نباید ایستگاه کاری ترجمه بشه
    این دستگاه برای رندر های سنگین استفاده می شود برای بدرد هر کسی نمی خوره

  2. سنگین باید باشه ادم بدنش ورزیده شه

  3. لپتاپ فقط asus
    بقیش اصلا بدرد نمیخوره از من میشنوید سمت بقیشون نرید

  4. بدر اونایی میخوره که هی اینور و اونور میرن ن ما که چپیدیم تو خونه

  5. سبک ترین که مال هواوی بود