لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1

لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1 به عنوان سبک‌ترین لپ تاپ لنوو معرفی شد

لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1 (Lenovo Thinkpad P1) به عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ این کمپانی چینی در کنار تینک پد پی 72 (Lenovo Thinkpad P72) معرفی شدند. در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا خواهیم شد.

شرکت لنوو با معرفی و ارائه لپ تاپ های سری ThinkPad، محصولاتی پرقدرت و متنوع از جمله X1 Carbon را در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار می‌دهد. در همین راستا، محصولات خانواده Thinkpad P برای عرضه دستگاه‌هایی قدرتمند اما باریک در نظر گرفته شده‌اند؛ چیزی که می‌توان آن را مشخصه اصلی لپ تاپ های Thinkpad P1 و Thinkpad P72 در نظر گرفت.

مشخصات لپ تاپ لنوو تینک پد پی 1

اگرچه در مدل‌های قبلی از منبع تغذیه‌ای بزرگ استفاده می‌شد، اما اندازه لنوو تینک پد P1 در حدود 35 درصد کاهش یافته و با ضخامت 18.8 میلی‌متر و 3.76 پوند (1.7 کیلوگرم) وزن، سبب شده تا از آن به عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ ایستگاه کاری لنوو یاد کنیم. این محصول جدید با صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K و کارت‌های گرافیک سری Quadro P انویدیا (حداکثر P2000) به فروش می‌رسد. علاوه بر این، نسل هشتم پردازنده‌های سری Core اینتل با حداکثر فرکانس کاری 4.6 گیگاهرتز در کنار 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 4 ترابایت هارد، به عنوان مغز پردازشگر دستگاه در خدمت کاربران خواهد بود.

به عنوان جایگزین کامپیوترهای رومیزی، لپ تاپ لنوو تینک پد پی 72 با حداکثر 6 ترابایت هارد سخت، حداکثر 128 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 16 گیگابایت حافظه Intel Optane برای پردازش اطلاعات فوق سنگین عرضه می‌شود. این محصول قدرتمند نیز به نمایشگر 17.3 اینچی و کارت گرافیک Quadro P5200 انویدیا تجهیز خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از پایان آگوست، لپ تاپ های لنوو تینک پد پی ۱ را در کنار تینک پد پی ۷۲، به ترتیب با قیمت‌های 1949 و 1799 دلار خریداری کنند.