نسخه 128 گیگابایتی آنر پلی

نسخه 128 گیگابایتی آنر پلی با قیمتی بسیار رقابتی معرفی شد

نسخه 128 گیگابایتی آنر پلی (Huawei Honor Play) رسما معرفی شد. گوشی جدید آنر از 6 گیگابایت رم بهره برده و با قیمتی بسیار رقابتی به فروش می‌رسد.

اواسط خرداد ماه، آنر پلی به عنوان نخستین گوشی گیمینگ این شرکت چینی با فناوری GPU Turbo معرفی و در دو نسخه مختلف با 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد. پس از آن، شایعاتی به گوش رسید که نشان می‌داد سازندگان مشغول تدارک نسخه جدید این تلفن هوشمند با حافظه بالاتر هستند و حالا، نسخه 128 گیگابایتی آنر پلی به صورت رسمی معرفی شده است.

اگرچه موبایل پیش رو با حافظه بیشتر توسعه پیدا کرده، اما خبری از افزایش قیمت نیست و سازندگان، آن را با برچسب قیمت قبلی یعنی 2399 یوان (349 دلار) عرضه می‌کنند.

نسخه 128 گیگابایتی آنر پلی

مشخصات نسخه 128 گیگابایتی آنر پلی

موبایل گیمینگ آنر به صفحه نمایشی 6.3 اینچی با وضوح 1080×2340 مجهز شده و تراشه کایرین 970 با پردازنده هشت هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP12، مسئولیت مدیریت اطلاعات را در آن بر عهده دارد. فناوری GPU Turbo نیز با افزایش بازده پردازشگر گرافیکی، قدرت آن را تا 60 درصد افزایش می‌دهد.

قاب پشتی این گوشی گیمینگ چهار بعدی میزبان دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی است و علاقه‌مندان به تصاویر سلفی هم می‌توانند از دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، لحظات شیرین خود را ثبت کنند. به این موارد باید 6 گیگابایت رم، پشتیبانی از کارت حافظه تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت، باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع، فناوری 4G VoLTE، هوش مصنوعی، قابلیت Face Unlock، اندروید اوریو و رابط کاربری EMUI 8.2 را هم اضافه کنیم تا با موبایلی تمام‌عیار و قدرتمند رو به رو باشیم.

گوشی جدید آنر در سه رنگ بنفش (Nebula Purple)، آبی (Aurora Blue) و مشکی (Midnight Black) به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. نمیخرم ، تا جونشون در بیاد از کجا بیاریم ۳.۵ میلیون بدیم یه میان رده .

  2. باید تا میتونید به اقتصاد این کافرا ضربه بزنید

  3. حیف پول که بدی برای هوآوی انصافا هیچ چیز خوبی نداره

  4. اصلا قیمتش نمی ارزه