گوشی خمیده سامسونگ

سامسونگ می‌خواهد نخستین عرضه کننده گوشی خمیده در جهان باشد

گوشی خمیده سامسونگ ظاهرا زودتر از سایر رقبا عرضه خواهد شد. پیشتر گزارش‌ها حاکی از عرضه زودتر گوشی منعطف هواوی برای بردن رقابت با سامسونگ شد.

سامسونگ از سال 2013 تا به حال مشغول کار بر روی یک گوشی خمیده است. ما انتظار داریم غول کره‌ای نخستین شرکتی باشد که عرضه کننده‌ی یک گوشی خمیده باشد. با این حال هواوی نیز در این میان برای عرضه چنین محصولی اعلام آمادگی کرده است و می‌خواهد پیش از رغیب خود آن را به عرضه برساند.

زمان عرضه گوشی خمیده سامسونگ

هواوی عنوان کرده است که تا اواخر امسال، یک گوشی منعطف را ارائه خواهد کرد، در حالی که سامسونگ می‌خواست در سه ماهه نخست سال 2019،‌ به احتمال خیلی زیاد طی برگزاری نمایشگاه CES در لاس وگاس از این گوشی جذاب خود پرده برداری کند. اما آخرین اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده نشان می‌دهد که سامسونگ هنوز هم می‌خواهد نخستین عرضه کننده گوشی خمیده باشد. Koh Dong-jin، شخصی که در راس بخش IT شرکت سامسونگ الکترونیکس و بخش موبایلی این شرکت است، طی یک اظهار نظر عنوان کرده است:

ما به جای آنکه فقط بر روی اولین بودن متمرکز باشیم، بر روی ارائه نوآوری‌های مورد علاقه‌ی مشتریانمان متمرکز هستیم. با این حال، از نظر یک گوشی منعطف نیز ما نمی‌[واهیم اولین بودن را از دست دهیم.

پس از این اظهار نظر، دنبال کنندگان صنعت معتقدند که سامسونگ می‌تواند اواخر امسال گوشی انعطاف پذیر خودش را روانه‌ی بازار کند؛ هرچند مدیرعامل سامسونگ هیچ برنامه یا جدول زمانی خاصی برای پرده برداری از این دیوایس ارائه نکرده است. تا این لحظه اعتقاد بر این بود که گوشی خمیده سامسونگ Galaxy X نام دارد، اما بعید به نظر می‌رسد اینچنین باشد. تحولات اخیر نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند می‌تواند بخشی از سری Galaxy F سامسونگ باشد. سری گلکسی اف سامسونگ یک گوشی بسیار بالارده خواهد بود که محدوده قیمتی گوشی های منعطف را تعیین خواهد کرد. به نقل از گزارش‌های قبلی، این گوشی می‌تواند با قیمتی بین 1500 الی 2000 دلار روانه‌ی بازار شود.

جدا از سامسونگ و هواوی، چند تولیدکننده گوشی چینی دیگر نیز قصد دارند سال آینده از یک گوشی خمیده پرده برداری کنند که شامل شرکت‌های شیائومی و اوپو می‌شود. گفته می‌شود گوشی های منعطف سامسونگ و هواوی از طراحی تاشو به سمت داخل برخوردارند، در حالی که گوشی منعطف شیائومی به طراحی تاشو به سمت خارج بهره می‌برد. هنوز اطلاعاتی از طراحی گوشی منعطف اوپو در دست نیست و نمی‌دانیم آن‌ها چه برنامه‌ای در سر می‌پروراند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هی همینو میگه ولی هی تاخیر میخوره

  2. والا من از اولشم اصلا از این مدل گوشی خوشم نیومد حس خوبی بهش نداشتم و ندارم

  3. به نظرم طرفدارای گوشی های سامسونگ و هواوی که رو به داخل تا میشن بیشتر باشه تا اینکه رو به بیرون