قاب های گلکسی نوت 9

معرفی تمام قاب های گلکسی نوت 9 همراه با قیمت

با خرید بهترین قاب های گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9)، شما می‌توانید از فبلت هزار دلاری خود به خوبی محافظت کنید. ما این قاب های محافظ را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

پیش فروش گلکسی نوت 9 آغاز شده و بسیاری از علاقه‌مندان سخت در انتظار آن هستند که گوشی جدید سامسونگ به دستشان برسد. در حالی که این گوشی، بهترین گوشی حال حاضر سامسونگ خواهد بود، پس قطعا شما باید با خرید یک قاب بتوانید به خوبی از آن محافظت کنید. جدا از آن که نوت 9 توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود، اما متریال آن به اندازه‌ی کافی مستحکم نیست که بتواند از پس هر اتفاقی برآید. همچنین اگر گوشیتان را لخت و بدون قاب داخل جیبتان بگذارید، به راحتی مستعد خش افتادن است.

از آنجایی که شما قصد خرید یک گوشی با قیمتی فراتر از 1000 دلار را دارید، ما در این مقاله قصد داریم به معرفی قاب های گلکسی نوت 9 همراه با قیمت آن‌ها بپردازیم تا زمانی که گوشی پیش خرید شده به دست شما رسید، از همان روز اول عملیات مهم محافظت را آغاز کنید. با عرض پوشش خبری از گوریلا گلس 5 در گوشی های امسال نیست و نوت 9 نیز همانند سایر گوشی های شیشه‌ای بالارده به نسخه‌ی 5 این محافظ بدنه و صفحه مجهز شده است؛ پس حتما باید از گوشیتان با  یک قاب محافظت کنید.

قاب های گلکسی نوت 9

قاب های رسمی نوت 9 همراه قیمت

همیشه به خاطر داشته باشید که لوازم جانبی رسمی کمپانی‌ها، بهترین عملکرد را در دنیای واقعی خواهند داشت و سامسونگ نیز از این قاعده مستثنا نیست. این شرکت ارائه کننده‌ی انواع قاب ها در دسته بندی‌های مختلف است. قاب S-View Flip Cover، قاب Silicone Cover Case، قاب LED View Cover Case، قاب Leather Wallet و قاب Rugged Protective Cover Case همگی با رنگ‌هایی نظیر آبی، سفید، قهوه‌ای مشکی، قرمز و بنفش از گوشی شما محافظت خواهند کرد. در این جا یک قاب همراه با پایه نگهدارنده و یک قاب شفاف سیلیکونی نیز وجود دارد که می‌توانند بهترین گزینه‌ها برای محافظت از گوشی شما باشند.

بهترین قاب های سیلیکونی باریک

قاب Spigen Liquid Crystal نوت 9 – 19.99 دلار

قاب Liquid Crystal شرکت اسپیگن یک گزینه‌ی خوب و نه چندان گران است و می‌تواند با ظاهری جمع و جور و باریک، محافظت خوبی از گوشی شما را به ارمغان بیاورد. این قاب هم اکنون در آمازون به فروش می‌رسد و با توجه به شفاف بودنش، می‌تواند رنگ اصلی گوشی شما را نیز به نمایش بگذارد.

قاب Speck Presidio Stay Clear نوت 9 – 44.95 دلار

قاب های گلکسی نوت 9

قاب های شرکت Speck همگی از کیفیتی بالا برخوردارند و به تبع همان، از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند. این قاب ساده و باریک است، اما می‌تواند در هنگام افتادن گوشی شما از فاصله 2.5 متری، از آن محافظت کند. یکی دیگر از مزیت‌های آن، عدم تغییر رنگ آن به رنگ زرد، به مرور زمان است. این مشکل شایعی در اکثر قاب‌های شفاف است که خوشبختانه در قاب شرکت Speck وجود ندارد.

یک گارانتی نیز به شما اجازه می‌دهد در صورتی که قاب مورد نظر زودتر از آنچه که تبلیغات نشان می‌دهند خراب شد، بتوانید آن را تعویض کنید. البته ما مطمئن نیستیم که تغییر رنگ نیز تحت پوشش گارانتی باشد.

قاب Case-Mate Sheer Crystal نوت 9 – 34.99 دلار

قاب های گلکسی نوت 9

اگر می‌خواهید کمی از کهکشان بیکران را بر روی قاب گوشی خود داشته باشید، قاب های سری Sheer Crystal کمپانی Case-Mate می‌توانند علاوه بر نمایش این تصویر زیبا بر روی قاب گوشی شما، از آن در برابر سقوط از ارتقاع 3 متری محافظت کند. این قاب از شارژرهای بیسیم نیز پشتیبانی می‌کند و به یک لایه‌ی ضد خش نیز مجهز شده است.

تنها نکته‌ی منفی آن قیمتش است. اگرچه ما امیدواریم در آینده این قاب با کاهش قیمت همراه شود. با تمام این تفاسیر، هزینه‌ی 35 دلاری برای محافظت از یک گوشی 1000 دلاری نمی‌تواند چندان بالا باشد.

بهترین قاب های مستحکم

قاب Spigen Tough Armor نوت 9 – 39.99 دلار

قاب های گلکسی نوت 9

آیا نیازمند محافظت بیشتری هستید، اما نمی‌خواهید یک قاب محافظ با یک پایه نگهدارنده با برند سامسونگ را خریداری کنید؟ قاب Tough Armor شرکت اسپیگن می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای محافظت از گلکسی نوت 9 شما باشد. این قاب بی‌تردید یکی از بهترین قاب های گلکسی نوت 9 موجود در بازار خواهد بود. این قاب از ساختار دو لایه برخوردار است که ارائه کننده فناوری محافظتی Air Cushion این شرکت خواهد بود. علاوه بر این یک پایه نگهدارنده نیز بر روی آن جای گرفته تا با استفاده از آن بتوانید با لذت بیشتری به تماشای فیلم های HDR بنشینید.

قاب UAG PLYO نوت 9 – 39.95 دلار

قاب های گلکسی نوت 9

قاب های سری PLYO شرکت Urban Armor شاید کمی گران به نظر برسند، اما می‌توانند با ظاهر نسبتا باریک و شیک خود به خوبی از گوشی گلکسی نوت 9 شما محافظت کنند. جدا از آن که شما می‌توانید به خوبی بدنه‌ی گوشی‌تان را ببینید، این قاب ارائه کننده‌ی یک لایه‌ی محافظتی نرم مقاوم در برابر ضربه و گوشه‌های انتقال دهنده‌ی هوا است.

محافظ‌های بزرگ دکمه‌ها نیز بسیار خوب هستند و می‌توانید با لمس آرام آن‌ها، عملیات‌های مختلفی نظیر کم و زیاد کردن صدا را انجام دهید. این قاب همچنین به لطف ارگونومی خوب خود، مزاحمتی برای استفاده از اسکنر اثر انگشت به وجود نمی‌آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خوبن خدایی ولی ضخامت گوشیو خیلی زیاد میکنن

  2. کمترین قیمت قاب 200 هزار تومان تا بیشترین که 650 هزار تومان هست …. مبارکه خریداراش !!!
    خیلی پول زوره لعنتی