هواوی

افزایش سهم هواوی در بازار گوشی های پرچمدار دنیا در شش ماه اول 2018

شرکت هواوی نتایج کسب و کار خود در بخش موبایل، تبلت، لپ تاپ و تجهیزات جانبی را در شش ماه نخست سال 2018 میلادی منتشر کرد که نشان‌دهنده رشد چشم‌گیر این کمپانی چینی در بازار گوشی های پرچمدار دنیا است.

شرکت Huawei نتایج کسب و کار نیمه اول سال 2018 بخش CBG که مربوط به تولید موبایل، تبلت، لپ تاپ و تجهیزات جانبی می‌شود را اعلام کرد. هواوی در این زمان با فروش بیش از 95 میلیون گوشی هوشمند رشدی چشمگیر داشته است. بر مبنای گزارش IDC، هواوی به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان در سه ماهه دوم سال 2018 محسوب می‌شود که سهم بازار جهانی آن به 15.8 درصد رسیده است.

ریچارد یو، مدیر عامل Huawei عنوان کرد:

شش ماه گذشته برای Huawei CBG باور نکردنی بوده است که نشان‌دهنده رشد قوی کسب و کار ما در تمام بازارها و خطوط تولید است. موفقیت ما به تعهد ما به نوآوری و مهمتر از همه مشتریان ما متکی است. همزمان با حرکت به جلو، هواوی بر بهبود مداوم عملکرد هوش مصنوعی یا AI در گوشی‌های خود متمرکز است.

طی ماه گذشته Huawei در سری‌های مختلف محصولات خود موفقیت‌های چشمگیری داشته که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • سری HUAWEI P20: با ترکیب فناوری و هنر، سری P20 در بین علاقه‌مندان عکاسی حرفه‌ای بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. گوشی های سری پی 20 هواوی فروخته شده در سطح جهان تاکنون به بیش از 9 میلیون عدد رسیده است.
  • سری HUAWEI Mate 10: آخرین سری HUAWEI Mate یعنی میت 10 روند حرکت شرکت در ارتباط با محصولاتی که متمرکز بر هوش مصنوعی هستند را تقویت کرده و جایگاه هواوی را با فروش بیش از 10 میلیون گوشی در بازار کشورهای توسعه یافته اروپایی و آسیایی را مستحکم کرده است.
  • سری HUAWEI nova: در سراسر جهان، تعداد کاربران گوشی های nova بیش از 50 میلیون نفر است که نتیجه‌ی آن رشد کل بازار گوشی های هوشمند متوسط ​​می‌باشد. مجموع کل فروش سری نوا در سال گذشته بیش از 60 درصد افزایش داشته است.
  • تجهیزات جانبی و پوشیدنی‌های Huawei پیشرفتی معادل 147 درصد افزایش سالانه را داشته است.
  • توسعه کسب و کار در بازار خرده‌فروشی این شرکت در سراسر دنیا نیز افزایش یافته است و در حال حاضر تجهیزات Huawei در بیش از 53 هزار فروشگاه و 3500 فروشگاه با امکان تجربه نزدیک تجهیزات این شرکت را در سراسر جهان عرضه شده است. این شرکت قصد دارد شبکه خرده‌فروشی خود را با اضافه کردن 10 هزار فروشگاه خرده فروشی و 700 فروشگاه با امکان تجربه از نزدیک محصولات این شرکت در سراسر جهان تا پایان 2018، تقویت کند.

رشد جایگاه برند هواوی

عملکرد چشمگیر گوشی های پرچم دار و گوشی های هوشمند میان رده Huawei به میزان قابل توجهی سبب بهبود ارزش نام تجاری Huawei در سطح جهان شده است. Huawei به عنوان برند 25 در لیست ارزیابی برندهای معتبر جهانی Brand Finance ، برند 48 در لیست 100 برند برتر جهان در لیست معتبر BrandZ و برند 79 در لیست برندهای ارزشمند Forbes قرار گرفته است. توجه داشته باشید، هواوی تنها شرکت چینی بود که توانست رتبه‌ای را در لیست Forbes حفظ کند.

اکوسیستم های جهانی برند Huawei

  • سرویس جهانی ابری Huawei دارای بیش از 400 میلیون کاربر تلفن همراه است که بیش از 40 میلیون کاربر این اکوسیستم خارج از چین هستند و انتظار می‌رود که کاربران خارج از این کشور در سال جاری به بیش از 58 میلیون نفر برسند.
  • تعداد توسعه‌دهندگان ثبت شده بسترهای نرم افزاری هواوی به 450 هزار نفر رسیده است.
  • در سال 2017 درآمد شرکای Huawei در بخش سرویس های ابری 60 درصد افزایش داشته است. Huawei پیش‌بینی می‌کند که این رقم در سال 2018 به 100 درصد می رسد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هوآویه دیگ اگه بیشترین درصد فروش رو به خودش اختصاص نده باید تعجب کنیم

  2. سامسونگ داره شرکت هاشو جمع میکنه
    هواوی هم روز به روز داره بیشتر پیشرفت میکنه😎
    به این میگن موفقیت