آپدیت جی پی یو توربو هواوی پی 10

برای دریافت آپدیت جی پی یو توربو هواوی پی 10 و میت 9 پیش قدم شوید

دریافت آپدیت جی پی یو توربو هواوی پی 10 و میت 9 پیش از انتشار رسمی آن‌ امکان‌پذیر شده است. به این ترتیب با شرکت در طرح بتای آپدیت جدید، زودتر از بقیه به قابلیت شگفت‌انگیز GPU Turbo دست پیدا کرده و به هواوی در تست این به‌روزرسانی کمک می‌کنید.

بر اساس پست جدیدی که هواوی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده است، گوشی های دو سری پرچمدار هواوی میت 9 و پی 10 محصولات بعدی هستند که آپدیت جی پی یو توربو را دریافت خواهند کرد. این شرکت از کاربران علاقه‌مند خواسته به منظور کمک به توسعه سریع‌تر این به‌روزرسانی برای گوشی های هوشمند یاد شده، در انجمن هواوی ثبت نام کرده و زودتر از بقیه آپدیت جی پی یو توربو هواوی پی 10 و میت 9 را دریافت کنند.

اما همه مدل‌ها قادر به دریافت آپدیت جی پی یو توربو هواوی پی 10 زودتر از موعد مقرر نیستند. در ادامه لیست مدل‌های اعلام شده به منظور دریافت این به‌روزرسانی را مشاهده خواهید کرد:

  • میت 9: MHA-AL00 و MHA-TL00
  • میت 9 پرو: LON-AL00
  • پی 10: VTR-AL00
  • پی 10 پلاس: VKY-AL00 ،VTR-TL00 و VKY-TL00

آپدیت جی پی یو توربو هواوی پی 10

طبق گفته‌های هواوی در انجمن Huawei Club، این یک تست نسخه بتای محدود است، به همین دلیل فقط 2 هزار کاربر بدون لاگ ورژن و دویست کاربر دارای لاگ ورژن پذیرفته خواهند شد. پیش از تلاش برای شرکت در این طرح مطمئن شوید نسخه میان افزار گوشی شما 8.0.0.359 است.

در صورت دریافت نسخه بتای آپدیت جی پی یو توربو هواوی پی 10 و میت 9 دیگر راه برگشتی وجود نخواهد داشت و در صورت وجود مشکل به خاطر استفاده از نسخه بتا، باید تا زمان انتشار آپدیت اصلی منتظر بمانید. برای دست پیدا کردن به لینک‌های مربوط به ثبت نام از لینک یک و لینک دو استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با سلام خدمت مدیران سایت.لطفا به من کمک کنید من از روزی که این آپدیت رو انجام دادم گوشی کلا قاطی کرده.از وسط بازی یهو میندازه بیرون و میگه نت قطع شده.یا خیلی از بازیارو اصلا اجرا نمیکنه مثل بازیpubg که همه بازیا انلاینم به مشکل برخورده. خواهش میکنم یه پیشنهادی بهم بدید که چکار کنم.اعصاب نمونده واسم😁😁😁توروخدا جوابمو بدید