آیفون های 2018

ویدیویی جدید از نسخه‌های ساختگی آیفون های 2018 منتشر شد

به تازگی ویدیویی از نسخه‌های ساختگی آیفون های 2018 اپل پیش از رونمایی رسمی آن‌ها منتشر شده است. از آنجایی که این نسخه‌ها بر اساس اخبار منتشر شده پیرامون آیفون 9 (آیفون 2018)، آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس پلاس ساخته شده‌اند، به ظاهر نسخه واقعی بسیار نزدیک هستند.

سانی دیکسون (Sonny Dickson) یک فاش‌کننده استرالیایی اخبار مربوط به گوشی های هوشمند است. آخرین فعالیت وی به سال 2013 برمی‌گردد، وقتی که پیش از معرفی رسمی، تصاویری از نسخه ساختگی گوشی آیفون 5 سی را منتشر کرد. ساخت ویدیویی پیرامون نسخه‌های ساختگی آیفون های 2018 شامل آیفون 9 یا همان آیفون 2018، آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس پلاس جدیدترین اثر وی تلقی می‌شود.

روز گذشته، کانال یوتیوبی DetroitBORG ویدیویی از نسخه‌های ساختگی آیفون های 2018 منتشر کرد. از آنجایی که این ویدیو توسط سانی دیکسون ساخته شده است، می‌توان بر اساس آن پیش از رونمایی رسمی گوشی ها به نتایج خوبی رسید. در این ویدیو جانشین آیفون ایکس با یک نمایشگر 5.8 اینچی، مدل پلاس مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچی و همچنین گوشی اقتصادی آیفون 9 خودنمایی می‌کنند. برخلاف تصور با توجه به اقتصادی بودن مدل سوم، نمایشگر آیفون 9 دارای اندازه 4.7 اینچ نبوده و ابعاد آن به 6.1 اینچ افزایش پیدا کرده است!

آیفون 9

طراحی تقریبا یکسان آیفون های 2018

همه آیفون های 2018 ناچ استایل بوده و سیستم تشخیص چهره پیشرفته فیس آیدی علاوه بر دو پرچمدار، در آیفون 9 نیز به کار رفته است. گفتنی است بر اساس اخباری که چندی پیش منتشر شد، گوشی اقتصادی که تا امروز با عنوان آیفون 9 می‌شناختیم، به احتمال زیاد با نام آیفون 2018 معرفی می‌شود.

تراشه A12 مغز متفکر آیفون های 2018 بوده و توسط شرکت TSMC ساخته خواهد شد. گوشی ها به صورت پیش‌فرض به آی او اس 12 مجهز هستند. انتظار می‌رود درون جعبه هر سه گوشی، به صورت پیش‌فرض یک شارژ خاص به منظور بهره برده از ویژگی شارژ سریع وجود داشته باشد تا نیاز کاربران به مراجعه به یکی از فروشگاه‌های اپل و پرداخت 49 دلار اضافی از بین برود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ایفون تنها بدی ک داره اینه ک هرسال هی همون طراحی قبلو تکرار میکنه اصلا تنوع نداره