تبلت شیائومی می پد 4 پلاس

تبلت شیائومی می پد 4 پلاس با یک باتری غول‌پیکر از راه رسید

تبلت شیائومی می پد 4 پلاس (Xiaomi Mi Pad 4 Plus) با یک باتری 8260 میلی‌آمپری معرفی شد. برای آشنایی با مشخصات، امکانات و قیمت تبلت مقرون به صرفه شیائومی می پد ۴ پلاس همراه گجت نیوز باشید.

اوایل تیر، شیائومی تبلت Mi Pad 4 را با صفحه نمایش 8 اینچی، باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی و تراشه اسنپدراگون 660 معرفی کرد. این تبلت در دو نسخه LTE و وای فای ارائه شد و حالا مدل جدیدتر آن با اندازه‌ای بزرگتر و سخت افزار قوی‌تر رسما معرفی شده است. مهم‌ترین مشخصه این تبلت جدید را می‌توان باتری بسیار بزرگ آن عنوان کرد.

تبلت جدید شیائومی با ابعاد 245.6 در 149.8 در 7.99 میلی‌متر از صفحه نمایشی 10.1 اینچی با وضوح 1200×1920 و نسبت 16:10 بهره می‌برد و کنتراست آن برابر 1000:1 است. همچنین یک باتری 8260 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 5V/2A در دل این تبلت 485 گرمی جای گرفته است تا کاربران برای مدت زمانی طولانی بتوانند از آن استفاده کنند. همانند نسخه استاندارد، سنسورهای پشتی 13 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی با لنزهای f’/2.0 و پشتیبانی از حالت اچ دی آر و تشخیص چهره برای ثبت تصاویر در خدمت کاربران خواهند بود. در این نسخه خبری از تراشه قوی‌تر نیست و باز هم اسنپدراگون 660 مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد.

تبلت شیائومی می پد 4 پلاس

تبلت شیائومی می پد 4 پلاس با وای فای و بلوتوث 5.0 توسعه پیدا کرده و از خشاب مخصوص یک نانوسیم برای اتصال LTE بهره می‌برد. پشتیبانی از گلوناس، بیدو، GPS و A-GPS از قابلیت‌های موقعیت‌یابی جهانی این تبلت هستند. از دیگر ویژگی‌های مهم Xiaomi Mi Pad 4 Plus هم می‌توان به بهره‌گیری از ژیروسکوپ، سنسور نور محیطی، سنسور اثر هال، قطب‌نمای الکترونیکی، جک 3.5 میلی‌متری صدا، اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری اختصاصی MIUI اشاره کرد.

هم‌اکنون می پد 4 پلاس در لیست محصولات فروشگاه آنلاین و رسمی شیائومی برای رزرو قرار گرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند این تبلت جدید را در دو نسخه مختلف با 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب با قیمت‌های 275 دلار و 305 دلار خریداری کنند. عرضه رسمی دستگاه نیز از دو روز دیگر توسط فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین شرکت آغاز خواهد شد.

تصاویر تبلت شیائومی می پد 4 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. عین سری ای سامسونگ زده

  2. فقط گلکی تب اس ۴ . بقیش دیگ مسخره بازیه

  3. هرچی باتری بزرگتر خرابی اون گجت بیشتر