قاب جلوی هواوی میت 20

تصاویری از قاب جلوی هواوی میت 20 همراه مشخصات آن منتشر شد

تصاویری از قاب جلوی هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) به همراه برخی از مشخصات و ویژگی‌های پرچمدار سال 2018 هواوی به انتشار رسیده است.

دومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی های هوشمند در جهان به دنبال عرضه‌ی یکی دیگر از گوشی های پرچمدار خودش است. البته بر خلاف گوشی های سری هواوی پی 20، آن‌ها قصد دارند یکی از مدل‌های این خانواده را (همچون میت 10 پرو) به بازار آمریکا نیز عرضه کنند.

پس از به بیرون درز پیدا کردن چندی از جزئیات گوشی هواوی میت 20 لایت در هفته‌ی گذشته، حالا اطلاعاتی جامع و قابل اطمینان در مورد نسخه معمولی هواوی میت 20 و مدل پرو آن به بیرون درز پیدا کرده است. نزدیکان شرکت هواوی انتظار دارند که مدل پرو به دوربین سه گانه 40 + 20 + 8 مگاپیکسلی مجهز بوده، در حالی که مدل اصلی این خانواده به دوربین سه گانه 12 + 16 + 8 مگاپیکسلی تجهیز خواهد شد. اما آنچه که جذاب به نظر می‌رسد (گرچه هنوز تایید نشده است)، سه تصویر جدید از قاب جلوی هواوی میت 20 است که می‌تواند حضور هر دو فناوری اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر و سیستم تشخیص چهره سه بعدی را تایید کند.

تصاویر از قاب جلوی هواوی میت 20

قاب جلوی هواوی میت 20

این‌ها اساسا ویزگی‌هایی است که برای گلکسی اس 10 سامسونگ تعریف شده‌اند و انتظار می‌رود در بهار آینده به فروش برسند. اما اگر هواوی نیز به بتواند زودتر از غول کره‌ای چنین فناوری‌هایی را در گوشی های سری میت 20 خود به ارمغان بیاورد، بی‌تردید باید دو مدل اصلی و پرو این خانواده را دو پرچمدار مجهز به گلچینی از قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیز در بازار بدانیم که حداقل تا سال آینده میلادی در بازار یکه تازی خواهند کرد.

قاب جلوی هواوی میت 20

همانطور که گفته شد، به نظر می‌رسد متعلق به قاب جلوی هواوی میت 20 هستند که یک نمایشگر آمولد دارای ناچ با اندازه‌ای در حدود 6.3 اینچ را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر ساخت سامسونگ خواهد بود و از منحنای دوگانه‌ی اختصاصی این شرکت که در گوشی هایی سری گلکسی اس دیده‌ایم بهره می‌برد. قسمت ناچ این نمایشگر که از آیفون ایکس الهام گرفته شده، کمی عریض‌تر از ناچ در گوشی های سری پی 20 خواهد بود. در این قسمت ناچ تعدادی از اجزای نوری پیچیده 3 بعدی برای تشخیص چهره‌ی دقیق و امن به کار رفته است.

گفته می‌شود یک باتری با ظرفیتی فراتر از 4000 میلی‌آمپر ساعت، یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های سری میت 20 است که می‌تواند عمر باتری شگفت انگیزی را به ارمغان بیاورد. به خصوص اینکه چنین باتری بزرگی با یک تراشه کم مصرف و فوق‌العاده سریع 7 نانومتری به نام کایرین 980 نیز همراه خواهد بود. برای ملاقات با گوشی های سری میت 20 ما باید تا فصل پاییز منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هی هیچی معلوم نیست ک

  2. 6.3 اینچ براش کمه .حداقل باید ۶.۵ میبود

  3. عه این ناچه که صفحش .پس چیشد میگفت میخاد حذفش کنه