گوشی بلک بری کی 2 ال ای

عکس گوشی بلک بری کی 2 ال ای وجود کیبورد فیزیکی را تایید می‌کند

عکس جدید گوشی بلک بری کی 2 ال ای (BlackBerry KEY2 LE) منتشر شد. ظاهرا موبایل جدید بلک بری با کیبورد فیزیکی و دوربین دوگانه به دست کاربران می‌رسد.

اگرچه بعید است دو گوشی جدید Evolve و Evolve X که توسط Optiemus ساخته شده‌اند، بیرون از بازار هند هم عرضه شوند، علاقه‌مندان به محصولات نمادین بلک بری با کیبوردهای فیزیکی می‌توانند خود را برای عرضه گوشی بلک بری کی 2 ال ای آماده کنند. KEY2 تنها در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای به فروش می‌رسید، اما حالا تصویر موبایل جدید این کمپانی محبوب با رنگی متفاوت که ظاهرا آبی تیره است، در اختیار ما قرار گرفته تا برای رونمایی در آینده نزدیک آماده باشیم. مطابق با تصاویری که پیش‌تر لو رفته بود، مسی و قرمز هم از دیگر رنگ‌های احتمالی برای این محصول جدید هستند.

مشخصات گوشی بلک بری کی 2 ال ای

کاملا مشخص است که TCL با توسعه گوشی بلک بری کی 2 ال ای جوان‌ترها را هدف گرفته و می‌خواهد محصولی درخور را با زیان طراحی همیشگی پیش روی آنها قرار دهد. انتظار می‌رود دستگاه پیش رو در نمایشگاه IFA 2018 با صفحه نمایش 4.5 اینچی، تراشه اسنپدراگون 636، 4 گیگابایت رم، حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 13 + 5 مگاپیکسلی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی معرفی شود. احتمالا سازندگان به صورت پیش‌فرض از اندروید اوریو استفاده خواهند کرد و نسخه جدید اندروید پای نیز به صورت OTA ارائه خواهد شد.

گوشی بلک بری کی 2 ال ای

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اتفاقا خیلی خاصه .مخاطبای خاص خودشم دارن همچین گوشیایی .هرکسی سمتش نمیره همین باعث فروش ویژش میشه

  2. واااا چه طراحی چرتی .که چی بشه مثلا الان خیلی خاصه؟