تحویل پژو 2008

اطلاعیه شرکت ایران خودرو در مورد تاخیر در تحویل پژو 2008

شرکت ایکاپ، شرکت مشترک ایران خودرو و پژو فرانسه با صدور اطلاعیه‌ای در مورد تحویل پژو 2008 به خریداران توضیح داد و از مشتریان بابت تاخیر به وجود آمده عذرخواهی کرد.

پس از حرف و حدیث‌های فراوان در مورد تحویل پژو 2008 به خریداران این خودروی پسابرجامی و شایعاتی که پیرامون این خودرو پس از خروج گروه پژو سیتروئن از ایران به وجود آمد، سرانجام شرکت ایران خودرو با صدور اطلاعیه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد و توضیحاتی را در مورد تحویل پژو 2008 ارائه کرد.

ایکاپ به تحویل پژو 2008 به خریداران متعهد است

شرکت ایکاپ به عنوان شرکت مشترک ایران خودرو و پژو فرانسه ضمن پوزش از مشتریان به دلیل تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی پژو 2008، اعلام کرد این شرکت به تحویل تمامی خودروهای ثبت نام شده متعهد است. در ادامه‌ی اطلاعیه منتشر شده توسط شرکت ایکاپ آمده است:

مقرر شد مسئول امور مشتریان ایکاپ در محل مدیریت امور مشتریان ایران خودرو واقع در تهران، اتوبان یادگار امام، تقاطع خیابان آزادی، جهت راهنمایی و پاسخگویی به مشتریان محترم مستقر شود. لذا از ارائه راهنمایی غلط به مشتریان و هدایت آن‌ها به سازمان فروش ایران خودرو یا دفتر مرکزی ایکاپ اکیدا خودداری شود.

لازم به ذکر است با توجه به روند کند تولید رنگ‌های آبی، قرمز و نقره‌ای در حال حاضر پیشنهاد تغییر به رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری به مشتریان ارائه شود. لذا فرایند تغییر رنگ در قالب درخواست به صورت دستی و با ارائه نامه به سازمان فروش انجام‌پذیر است. شایان ذکر است به منظور رفاه حال مشتریان و سهولت دسترسی به خدمات، تعداد نمایندگی‌های ایکاپ در حال افزایش است که انتخاب و راه‌اندازی این نمایندگی‌ها از سال گذشته آغاز و آموزش‌های لازم ارائه شده است. ضمن آن که نمایندگی‌های پایلوت به تجهیزات مورد نیاز منطبق با استانداردهای لازم مجهز شده است.

تاکید می‌شود از انتشار اخبار کذب از قبیل عدم تحویل خودروها، تعویض خودرو با خودروهای دیگر ایران خودرو و غیره که موجب نگرانی مشتریان می‌شود خودداری و در این خصوص تنها به اطلاعیه‌هایی که از کانال‌های رسمی ایران خودرو یا ایکاپ منتشر می‌شود استناد شود. بدیهی است حسن همکاری نمایندگان موجب امتنان است و در غیر این صورت، امور نمایندگان به نحو مقتضی با نمایندگی‌های متخلف برخورد خواهد کرد.

به این ترتیب ایران خودرو ضمن تاکید بر تحویل پژو 2008 به خریداران، از کسانی که رنگ‌های آبی، قرمز و نقره‌ای را ثبت نام کرده‌اند خواست تا رنگ خودروی ثبت نامی خود را به مشکی، سفید یا خاکستری تغییر دهند.