نمایشگرهای منحنی سامسونگ

مقاومت نمایشگرهای منحنی سامسونگ به زودی افزایش پیدا می‌کند

در حال حاضر مقاومت نمایشگرهای منحنی سامسونگ پایین بوده و‌ آن‌ها با وجود استفاده از گوریلا گلس شکننده هستند. طبق پتنت‌های جدید، به زودی راهکاری به منظور تولید خودکار اولئوفوبیک بر روی بدنه گوشی های هوشمند سامسونگ به منظور کمک به افزایش مقاومت شیشه‌های محافظ پیاده خواهد شد.

سامسونگ در سال 2015 اولین گوشی دارای لبه‌های منحنی را معرفی کرد و امروز در تمامی پرچمداران خود از چنین سبک طراحی استفاده می‌کند. اگرچه طراحی انحنادار نمایشگر یکی از اصلی‌ترین دلایل زیبایی بی‌نظیر پرچمداران اخیر سامسونگ به شمار می‌رود، اما این موضوع از طرفی جزو مهمترین نقاط ضعف گوشی های شرکت نیز تلقی می‌شود، به طوری که با وجود استفاده از شیشه‌های محافظ گوریلا گلس، همچنان از خطر ترک برداشتن حین وارد آمدن فشارها و ضربه‌های جزیی در امان نیستند.

نمایشگرهای منحنی سامسونگ ایمن می‌شوند

بر اساس پتنت جدیدی که سامسونگ در سازمان مالکیت معنوی جهانی (WIPO) به ثبت رسانده است، این شرکت در پی تولید یک روکش خودترمیم‌کننده اولئوفوبیک است تا آن را بر روی شیشه‌های گوریلا گلس قرار گرفته بر روی پنل اصلی اعمال کند.

نمایشگرهای منحنی سامسونگ

سامسونگ در حال حاضر از روکش اولئوفوبیک استاندارد در گوشی های هوشمندش استفاده می‌کند تا به این وسیله از شیشه‌های محافظ گوریلا گلس 5 به کار رفته در پنل پشتی و پنل جلویی محافظت کند. از آنجایی که استفاده از این ماده سبب کاهش میزان جذب اثر انگشت نیز می‌شود، وجود قابلیت خودترمیم‌شوندگی و تولید دوباره ماده بر روی بدنه، از نظر کاهش جذب اثر انگشت زیر مفید خواهد بود. ممکن است ایده تولید خودکار روکش محافظ راهکاری ایده‌آل برای گوشی های منعطف آتی سامسونگ نیز به شمار برود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من موندم چرا این گوشیای منحنی با چیزی که تو عکسشون نشون میدن انقد تفاوت ظاهری دارن