لپ تاپ ام اس آی WS65

لپ تاپ ام اس آی WS65 با پردازنده Core i9 معرفی شد

لپ تاپ ام اس آی WS65 به تازگی معرفی شده است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های لپ تاپ ام اس آی دبلیو اس 65 (MSI WS65) که اصلی‌ترین ویژگی یکی از نسخه‌های آن قدرت گرفتن از پردازنده اینتل Core i9 و کارت گرافیک انویدیا Quadro P4200 است می‌پردازیم.

روز به روز نیاز به ایستگاه‌های کاری سیار قدرتمند بیشتر می‌رود و ام اس آی به خوبی به این نیاز آگاهی دارد. به عبارت دیگر برای ایستگاه‌های کاری قابل حمل، وزن و ابعاد دیگر مهم است و تنها قابلیت مد نظر این است که بتوان دستگاه را به هر طریقی که شده جابه‌جا کرد! به همین دلیل شرکت‌های سازنده با دست بازتری اقدام به قرار دادن قدرتمندترین (و البته حجیم‌ترین) سخت افزارها درون لپ تاپ‌هایشان می‌کنند. لپ تاپ ام اس آی WS65 که به تازگی در جریان کنفرانس SIGGRAPH 2018 معرفی شده، یکی از چنین محصولاتی است.

ویژگی‌های لپ تاپ ام اس آی WS65

لپ تاپ جدید ام اس آی در مقایسه با محصولات سری GS65 تفاوتی از نظر ظاهری نداشته و فقط یک لوگوی دراگون پشت آن اضافه شده است. لپ تاپ ام اس آی WS65 در چند نسخه مختلف عرضه شده و به همین دلیل به منظور انتخاب نوع پردازنده به کاربران حق انتخاب داده شده است. قدرتمندترین نسخه آن به هشتمین نسل پردازنده Core i9 اینتل و کارت گرافیک انویدیا Quadro P4200 مجهز شده است، به همین دلیل می‌تواند نیاز حرفه‌ای‌ترین کاربران را نیز به راحتی برآورده کند.

لپ تاپ ام اس آی WS65

اندازه نمایشگر لپ تاپ ام اس آی WS65 برابر 15.6 اینچ بوده و رزولوشن آن فول اچ‌دی است. سازنده مدعی است باتری دارای ظرفیت 82 وات ساعتی آن قادر است تا هشت ساعت استفاده مداوم از دستگاه دوام بیاورد. این لپ تاپ می‌تواند همراه با SATA یا PCIe SSD به صورت ترکیبی ارائه شود. ام اس آی دبلیو اس 65 از نظر درگاه نیز تقریبا کامل بوده و یک درگاه یو اس بی A، یک درگاه یو اس بی C، یک درگاه اچ دی ام آی و یک رابط مینی DP (پورت دیسپلی) برای آن در نظر گرفته شده است. این لپ تاپ طی ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز قیمت نسخه‌های مختلف آن در دسترس نیست

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کی همچین حرفی زده فروشی که msi و اپل دارن خیلی بهتر از این برنداییه ک میگی

  2. یه زمانی این برند خیلی برو بیا داشت ولی کم کم جاشو داد به ایسوس و دل