دیوایس های سلامت اپل

دیوایس های سلامت اپل صاحب تراشه‌های ساخت این شرکت می‌شوند

دیوایس های سلامت اپل قرار است در آینده به تراشه‌هایی ساخت خود شرکت اپل مجهز شوند. در راس این دستگاه‌ها، ساعت هوشمند اپل واچ قرار دارد که هم اکنون نیز از مجموعه‌ای از تراشه ها تشکیل شده است.

طی سالیان اخیر ما شاهد ساخت پردازنده‌های جداگانه‌ای از سوی اپل برای استفاده در دیوایس های این شرکت بوده‌ایم. به طور مثال در اینجا یک پردازنده جداگانه به منظور مدیریت اطلاعات حرکتی طراحی شده است، یک چیپ برای مدیریت بلوتوث وجود  داشته و یک چیپ نیز برای اهداف امنیتی در دیوایس‌ های این شرکت به تولید رسیده است؛ پس تصمیم بر ساخت یک تراشه مختص دیوایس های سلامت اپل نمی‌تواند چندان تعجب برانگیز باشد.

با توجه به گزارش منتشر شده از سوی سایت CNBC، اپل دارای تیمی در اینجا است که به دنبال ایده‌ای جهت ساخت یک پردازنده سفارشی برای دیوایس های سلامت اپل هستند. تیم سخت افزاری Health Sensing کمپانی اپل لیستی از افرادی با مهارت‌های خاص را منتشر کرده و در توضیح آن آمده است:

ما به دنبال معماران سنسور ASIC به منظور کمک در توسعه ASIC برای سنسورهای جدید و سیستم های سنجشی محصولات آینده‌ی اپل هستیم. ما به همراه معماران ASIC‌ دیجیتالی، به دنبال معماران آنالوگ نیز هستیم.

اپل واچ در راس دیوایس های سلامت اپل

مشخص نیست که چه نوع اطلاعاتی را این تراشه اندازه‌گیری خواهند کردد، زیرا پادشاه دیوایس های سلامت اپل ، اپل واچ است که از گروهی از سنسورهای ساخته شده توسط خود اپل تشکیل شده است و تمامی آن‌ها بدون مشکل، به خوبی کنار هم کار می‌کنند. این ممکن است که اپل به دنبال راهی برای سفارشی کردن هرچه بیشتر محصولات خود همراه مشخصات آن‌ها باشد تا کمتر به دنبال بازوهای کمکی خارج از شرکت خود بگردد. در هر صورت ممکن است خیلی زود این اتفاق رخ داده و محصولاتی به مراتب قدرتمندتر از حال حاضر از سوی اپل در بازار ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ااز ساعت تا ماشین همه ش اپلد بابا بیخیال